Kjartan berg Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Nei, jeg går ikke lavere.. Har kvittering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nei, da er det ikke rart du ikke får solgt den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 3200? vel det er jo 600 kroner under hva den koster ny i butikk, lite trolig du får 3200 for en brukt telefon.. Men men, håper nå du får solgt den, hadde du vært litt kjappere hadde den allerede vært solgt. Men uansett, jeg ville kanskje prøvd finn.no eller qxl.no Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Denne er nå solgt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Haha! Elsker at du slenger den i fjeset på pristvilerne :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Schmidt Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Så bra! jeg lurte på om jeg skulle slå til, men gikk for en litt billigere variant; samme tlf. men med abb fra tele2. kanskje et litt dårligere valg i lengden, men men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.