Gå til innhold

Battlefield 1942...


Gjest

Anbefalte innlegg

Är det fler än jag som löpt och köpt BF1942?

 

Ok, det ska mycken godvilja till för att få den till en flygsimulator, men underhållande är den! "[smil]"

 

Är det någon som har lust på en kamp?

 

/Jörgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Anders Delstam:

Men inte känns den särskilt realistisk?! Jag har kört BF42 ett par dagar nu, men jag tycker fortfarande att Medal Of Honor Allied Assault är bäst.

Realistisk? Nej knappast! "[blink]"

Men väldigt underhållande!

 

Jag gillade MoHAA också, men det var inte speciellt realistisk den heller, och lite för mycket Quake med autofire för min smak.

 

/Jörgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Jörgen Toll:

Är det fler än jag som löpt och köpt BF1942?

 

Ok, det ska mycken godvilja till för att få den till en flygsimulator, men underhållande är den!
"[smil]"

 

Är det någon som har lust på en kamp?

 

/Jörgen

Hej

 

Jag jobbar på Dell computer och vi har satt upp en server där vi behöver mer folk.

Du kan gärna joina där, jag har spelat i ca 2 veckor nu. Tycker spelat är mycket bra.

 

Mail mig hem om du är interesserad.

Brandten@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg har ikke spilt BF1942 så mye enda, men er enig at det er et snedig spill, moro at det er svensk også (noe som til tider vises godt på AI i singleplay "[stort , just kiddin').

Er også enig at det ikke er noen flysimulator, eneste praktiske anvending jeg har av flyene er å fly "behind enemy lines", og hoppe ut i fallskjerm "[stort . Men selve konseptet, friheten til å hoppe inn i hva som helst og fly/seile/kjøre det er uhyre artig!

Et annet spill som jeg akkurat har installert, og som har endel av den samme friheten er Mafia, som virker veldig interessant, og med en grafikk som er noe av det flotteste jeg har sett til nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Sander Johansen:

Jeg har ikke spilt BF1942 så mye enda, men er enig at det er et snedig spill, moro at det er svensk også (noe som til tider vises godt på AI i singleplay
"[stort
, just kiddin').

Er også enig at det ikke er noen flysimulator, eneste praktiske anvending jeg har av flyene er å fly "behind enemy lines", og hoppe ut i fallskjerm
"[stort
. Men selve konseptet, friheten til å hoppe inn i hva som helst og fly/seile/kjøre det er uhyre artig!

Et annet spill som jeg akkurat har installert, og som har endel av den samme friheten er Mafia, som virker veldig interessant, og med en grafikk som er noe av det flotteste jeg har sett til nå.....

Jepp, Mafia er utrolig rått, fikk meg det her om dagen, noe av det råeste jeg har prøvd.

Humpe rundt i gammle biler og plaffe løs med Tommy Gun, blir det bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...