Bjørn Erik Hansen Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Er det noen som kan fortelle meg om den nyeste F spillene! eller Mig! Samme det bare det er jager fly spill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Wiik Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Bjørn Erik Hansen: Er det noen som kan fortelle meg om den nyeste F spillene! eller Mig! Samme det bare det er jager fly spill! Vel dette kommer ikke før til neste år, men det skal visst bli skikkelig bra... Se her ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Syns det har kommet overraskende lite moderne flighter sims i det siste... Utrolig synd egentlig for selv om FS er en fantastisk sim, så klarer det rett og slett ikke å konkurere med en sim hvor du strapper deg inn i en fighter og dundrer opp i himmelen med full AB mens vapor'en står rundt vingene. Syns Flanker serien og da spesielt Flanker 2 var utrolig bra, med masse vapor Så ser frem til at Lock On kara blir ferdig, vet jo nå at de kan dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Delstam Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Den bästa gjordes 1998, och av Microprose. Falcon 4.0 Man behöver inget annat. Jo.. kanske Flanker 2.0. A. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Falcon 4.0 med alle updates er et spill man ikke burde være foruten. Det er bare totalt KoNgE. [ 23.09.2002, 18:43: Endret av: Børge Litangen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Joda Flacon 4 er bra det, men er ikke helt glad i campaign systemet der, er så uoversiktelig. Beste combat simmen som har blitt gitt ut mener jeg nå er Jane's F-18 eller kanskje Jane's F-15. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Nokon som ahr prøvd F/A 18 Korea som er laga av Graphic Simulations? Den er ganske artig. Men du må ha skjermkort som støttar 3DFX eller Glide for å få det til å funke med bakek texturer.... Derfor kan eg ikje spille det lenger.. Er fine texturer, krever lite(spilete det på en Pentium 75 med 16 MB ram for to veker siden ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Fredrik Edvardsen: Syns det har kommet overraskende lite moderne flighter sims i det siste... Det er fordi fightersimmer selger dårlig i forhold til det enorme arbeidet som går med til å lage dem, som er like mye som i en sivil sim pluss våpensimuleringer, skademodell, AI og kampanjesystem(som helst bør være dynamisk). Falcon 4 tok f.eks. fire år å lage, og gikk sikkert med underskudd. De fleste 'vanlige' folk vil ikke ha en sim der de trenger å studere en 200 siders manual for å kunne ha noe timers underholdning. Har dere forresten lest manualen til Janes F/A-18? Det er noe av det tørreste lesestoffet jeg har vært borti, og jeg kan aldri i livet tenke meg at noen som ikke er _veldig_ interessert i F/A-18 kommer seg igjennom den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Nei, det har du nok rett i, manualen er jo på størrelse med en lang roman Falcon manualen er ikke rent liten den heller, sikker på at hele Falcon pakka veier 4-5kg bare pga manualen. Men det er jo hovedsakelig det samme i alle sims så har du lest en manual er det ikke verre enn at du må slå opp i de andre nå og da. Første simmen jeg hadde var ATF fra Jane's og selv om dette med fysiske lover osv. var helt utbrett i flightsims ennå da, var det likevel masse om aerodynamikk, dogfighting osv. i manualen, er jo artig lesning også da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.