Marius Kaniewski Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5228452.ece Da får vi også denne store maskinen på besøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ja, hjertelig velkommen tilbake igjen skal du være du både verdens tørste passasjerfly og monsterfly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Gatene er store nok. GARDERMOEN: Verdens tørste passasjerfly kommer tilbake – men denne gangen er det ingen test. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Gate er store nok men spørs hva du selv gjør det til da Hadde jeg jobbet på ground OSL hadde jeg satt kjerra på en heavy gate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Gate er store nok men spørs hva du selv gjør det til da Hadde jeg jobbet på ground OSL hadde jeg satt kjerra på en heavy gate Du veit hva du snakker om ser jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hoihoi, må jo bare få til en spottetur til OSL da Håper bare den kommer den 17 og helst ikke i skoletiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Noen som vet når den kommer inn å skal lande? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Selvsagt er det en midtukedag :mad: Spørs om jeg får med meg denne begivenheten. Onsdager er jo som kjent normal arbeidsdag for de vanlig dødelige her på berget. I verste fall får man ta en av tre de resternde tredagersperiodene akkurat denne uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 fint å gå på flyfag-Skedsmo ;D flyene flyr jo rett over hue på oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 :whistle: Uten at sige for mye så tjek post nr. 9 (af Claus Thines) her: http://www.spotters.dk/portal/link.asp?TOPIC_ID=4077 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 fint å gå på flyfag-Skedsmo ;D flyene flyr jo rett over hue på oss Ja om dem lander ifra sør gjør dem det. Men lander den ifra Nord vil jeg tru at du vil slite litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Mohaha, glad jeg kan tilpasse vaktene slik at jeg får med meg denne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.