Gå til innhold

I'm an air traffic controller 3


Rolf Arne Beck

Anbefalte innlegg

så tror jeg fortsatt at VATSIM er det beste "ATC spillet" som finnes der ute

 

Jeg ville tatt en titt på en simulator som heter London Control.

 

http://www.londoncontrol.com/

 

Den er svært realistisk og oppdateres gjevnlig med nye AIRAC data. Desverre koster hver update penger. Dette er sakset fra London Control's egen side:

 

The London Control software is suitable for use to support professional controller training, research and development and other related activities

 

Når du logger på får du velge en sektor fra Control til Approach og Director og du vil se trafikk som flyr inn og ut av flyplasser du ikke kontrollerer. Ser meget bra ut for meg i hvertfall. Desverre er det ingen YouTube videoer som viser denne simulatoren godt.

 

Du vil ikke kunne være tårnet i denne simulatoren, og desverre er det ikke mulig å spille/simulere online, men alt det andre har den! Anbefales!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VATSIM har sjeldent nok trafikk til at man føler stresset og derfor kan det være morsomt med spill som bruker AI trafikk.

 

ATC3 er relativt arkade og ligner nok mest på Tower Simulator, men det er fortsatt morsomt. Youtube videoene representerer spillet dårlig da de for det meste bare er veldig lange videoer av noen som spiller, uten at de som ser på skjønner noe særlig av hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...