Rolf Arne Beck Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Er det noen her som kan spillet "I'm an air traffic controller 3" også kjent som "ATC3"? [video:youtube]NQ3Xwc1w0ag Det virker som et mye bedre spill enn Tower Simulator, men det er enkelte elementer i spillet jeg ikke helt forstår. Slik som hvordan man separerer departures og arrivals. http://www.atc3support.com/ Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Av det jeg har sett av "in-game" videoer på YouTube er jeg ikke overbevist.. Selv om trafikkmengden er noe mer variabel, så tror jeg fortsatt at VATSIM er det beste "ATC spillet" som finnes der ute. Siter
Rune Hatle Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Synes ikke det ser spesielt overbevisende ut.. men mulig det er youtube som sørger for det Hva er det med slike spill og "score"? Kan ikke huske å ha sett noe "Du fikk 29301 poeng siste måned" på lønnslippen min.. Siter
Timmy Brandt Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Rune: Har du aldrig jobbat med bonus? Vi hade då target "score" på mitt förra jobb och kom teamet upp till det så blev det bonus i form av pengar. ATC3: Njaaa.... Siter
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 så tror jeg fortsatt at VATSIM er det beste "ATC spillet" som finnes der ute Jeg ville tatt en titt på en simulator som heter London Control. http://www.londoncontrol.com/ Den er svært realistisk og oppdateres gjevnlig med nye AIRAC data. Desverre koster hver update penger. Dette er sakset fra London Control's egen side: The London Control software is suitable for use to support professional controller training, research and development and other related activities Når du logger på får du velge en sektor fra Control til Approach og Director og du vil se trafikk som flyr inn og ut av flyplasser du ikke kontrollerer. Ser meget bra ut for meg i hvertfall. Desverre er det ingen YouTube videoer som viser denne simulatoren godt. Du vil ikke kunne være tårnet i denne simulatoren, og desverre er det ikke mulig å spille/simulere online, men alt det andre har den! Anbefales! Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 15. august 2010 Forfatter Skrevet 15. august 2010 VATSIM har sjeldent nok trafikk til at man føler stresset og derfor kan det være morsomt med spill som bruker AI trafikk. ATC3 er relativt arkade og ligner nok mest på Tower Simulator, men det er fortsatt morsomt. Youtube videoene representerer spillet dårlig da de for det meste bare er veldig lange videoer av noen som spiller, uten at de som ser på skjønner noe særlig av hva som skjer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.