Gå til innhold

downloads


Knut Atle Stenbock

Anbefalte innlegg

Jeg så på noen av inleggene her at dere viser bilder inne fra flyet, og da ikke bare fra cockpit.. Er dette spesielle downloads som jeg kan laste ned eller kan man gjøre det enkelt fra standardversjonen av fs2002? Forøvrig anbefaler jeg alle og prøve en Take off fra Singapore National Airport. Gjorde det i går kveld med min 737. Veldig stilig og krevende flyplass (spes for landing) ettersom flyplassen ligger mitt i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

------------------------------------------------------------

Forøvrig anbefaler jeg alle og prøve en Take off fra Singapore National Airport. Gjorde det i går kveld med min 737. Veldig stilig og krevende flyplass (spes for landing) ettersom flyplassen ligger mitt i byen.

------------------------------------------------------------

 

Lurte bare på om det er noen som vet om Singapore National Airport følger med fs2002 pro default?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av O.C.LINDGREN:

------------------------------------------------------------

Forøvrig anbefaler jeg alle og prøve en Take off fra Singapore National Airport. Gjorde det i går kveld med min 737. Veldig stilig og krevende flyplass (spes for landing) ettersom flyplassen ligger mitt i byen.

------------------------------------------------------------

 

Lurte bare på om det er noen som vet om Singapore National Airport følger med fs2002 pro default?

Omtrent alle flyplasser som finnes kommer med FS. Detaljgraden kan deriomot variere en god del, men som sagt, den skal være med default. Hvis du vil ha addon scenery kan du prøve å søke etter dette på flightsim.com ellet avsim. der bør de ha det hvis det finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...