Gå til innhold

RAF Sea King


Anbefalte innlegg

Måtte handle Virtavia's Sea King direkte etter jobb i dag.

 

1280937986.jpg

 

Om jeg er helt fornøyd med kjøpet er jeg litt usikker på, men den ser jo utrulig bra ut da. :grin:

 

Det følger med en Mk48 som kanskje blir det nærmeste den norske typen (Mk43?). Vet ikke om det finnes et paintkit. Har veldig lyst til å male en norsk variant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og sikla litt inne på sia dems i dag jeg og, men ble skuffa da det ikke fantes en norsk utgave.

Den engelske utgaven de bruker i SAR er direkte gammeldags. Har ikke neseradar eller IR kamera, og de bruker fortsatt de gamle navigeringsskjermene som ble byttet ut på våre norske helikoptre for 10 år siden.

 

Kommer det en patch som tar for seg norsk utgave, skal jeg vurdere denne, men ikke før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset. :) Ser bra ut, men ekte norsk ble den ikke.

 

1281094387.jpg

 

Det er en del stæsj som mangler for å se helt rett ut, men det verste er at den ikke har skyvedør på siden. Sleit litt med å få start, throttles sto på idle og de er ikke klikkbare i cockpit så jeg fikk ikke justert dem. Måtte starte Bell'en i stedet og så hente inn Sea King. Generelt lite som er klikkbart i cockpit. Helikopter tror jeg kun vil bli flydd i andre mer egnede flysimulatorer for min del heretter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...