Jarle Pedersen Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Med ny paint måtte denne hærligheten testes i et miljø den sannsynligvis skal fly i om noen år, og må si jeg liker denne fuglen. Prep. før takeoff: Take-off: Manøvrering i ENBO TMS: Akkurat lagt inn fsx på nytt så alt er ikke stillt inn optimalt ennå med tanke på bakketextrer og annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Oppdatert paint, har Pasi nogenlunde tett innpå: Og tatt forfra litt senere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sier det samme som deg, Jarle. En fin maskin. Har endelig nyinstallert FSX med Acceleration, og tatt grunnleggende configs, for så å ta backup av hele FSX folderen til ekstern SATA harddisk. Ellers fornorsket FSX og hatt en fin tur med F-35. Fremover blir det først og fremst å fly, UTE, GEX, FEX og alt det der styret kan vente. Rettelse: FEX må inn, så jeg får et troverdig hav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Skal være enig i at dette var en flott maskin, på alle måter...positivt overrasket heter det visst. For de som måtte ha nytte av det så har jeg oppdatert painten, igjen, og fikk fjernet/endret fargene på diverse luker og antenner. Dette blir nok den siste oppdateringen fram til enten jeg får laget ett eget paintkit...eller noen andre gjør det. Denne installeren inkluderer også muligheten til å kun oppdatere painten (i tillegg til full versjonen), så ingen 'forberedelser' er nødvendig...tut å kjør http://www.4shared.com/file/7nvll1In/F35A_RNoAF_Full.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Takkåtakk for ny repaint! Den skal inn ASAP. Fremover blir det å fly jagere og GA. Legger airlinere på hylla til NGX kommer. Falcon4 Allied Force next :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 5. august 2010 Kjempegreier, flotte bilder Jarle, og millioner takk til Pasi for paint`n !! Nå skal F-35 innfases i norske farger, uansett hva politikerne måtte krangle om :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Fin paint! Skal bli spennende å se hvordan den norske malingen blir på F-35'n. Jeg blir ikke forbauset om det blir low vis norsk roundel i gråtoner på grunn av den svært avanserte måten flyet blir malt på med laser for å opprettholde lav RCS ("Stealth"). Blir nok ikke mye custom art å se på disse flyene... Når det gjelder tail art så tror jeg ikke at vi får se skvadron merke med det første. Primært på grunn av overnevnte faktorer, men også på grunn av at vi får en svært liten flåte med fly som blir brukt av alle de gjenværende skvadronene (slik som dagens f-16). “”This is the most advanced painting facility in the world. It was created by Lockheed Martin for one single purpose: To make the F-35 Lighting II almost invisible to radar. As you can imagine, they don't use spray cans. The facility uses laser guides to apply radar absorbent composites to the fighter jet. The robotic laser guides and paint guns use an infra-red grid to triangulate their position in relation to the aircraft, applying just the right amount of "magic" paint at the perfect angle. According to Lockheed Martin, nobody in the world and in any industry has anything remotely approaching this.”” Film Tiden vil vise... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.