Gå til innhold

Antonov AN-24-100 på Bodø-besøk


Einar Kristiansen

Anbefalte innlegg

Landet en Antonov AN-24-100 på rwy 25 Bodø i dag morres (kl.8:00) Forbauset hvor lydløs den var da den kom inn for finale.Lurer på hva den gjør her? Lasteoppdrag? eller re-fuel for vidre flight?.Får håpe vindrettningen snur slik at jeg får se den ta av også fra min hjemmplass her i Svartlia..(innflygins-sonen rwy 25)...

 

NOW 966

SAS 583

ATC Einar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det!!... Det var faktisk en Antonov AN 124-100 som tok av igjen kl 16:00

Det var utrolig artig å se på når den tok av, den brukte nesten hele rullebanen. Og vindretningen snudde ja, så får håpe du fikk et glimt av den.. Den hentet forøvrig noen containere her i Bodø!! "[smil]"

 

[ 10.09.2002, 16:25: Endret av: Tormod Ihlen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Tormod Ihlen:

Toget har ikke gått hvis det er noen som har lyst til å ta bilder, for flyet kommer tilbake en gang utpå morningen førstkommende lørdag(14.09.2002), og drar igjen samme dag!!

Supert da "[stort . Takk for info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Tormod Ihlen:

Toget har ikke gått hvis det er noen som har lyst til å ta bilder, for flyet kommer tilbake en gang utpå morningen førstkommende lørdag(14.09.2002), og drar igjen samme dag!!

Flott!! Etter som jeg ser,eller kan tenke meg.Jobber du på fly-stasjonen? Kansje du kan få fatt i litt mere info om landings-tidspunkt og avgangs-tidspunkt? Hvis du kan,så kan vi jo treffes oppe på kafe'en for å se når den tar av utpå Lørdagen en gang.Noen som har interesse for det i det?

 

NOW 966

SAS 583

ATC Einar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Flott!! Etter som jeg ser,eller kan tenke meg.Jobber du på fly-stasjonen? Kansje du kan få fatt i litt mere info om landings-tidspunkt og avgangs-tidspunkt? Hvis du kan,så kan vi jo treffes oppe på kafe'en for å se når den tar av utpå Lørdagen en gang.Noen som har interesse for det i det?

Stemmer det, jeg jobber på flystasjonen. Vet ikke om landings og avgangs-tidspunkt er hemmelig, men hvis ikke skal jeg finne ut av det og gi beskjed!

Selv har jeg tenkt meg en tur inn på flystasjonen for å smugtitte litt inni flyet, evt. spørre om jeg kunne fått en kort omvisning i flyet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, jeg jobber på flystasjonen. Vet ikke om landings og avgangs-tidspunkt er hemmelig, men hvis ikke skal jeg finne ut av det og gi beskjed!

Selv har jeg tenkt meg en tur inn på flystasjonen for å smugtitte litt inni flyet, evt. spørre om jeg kunne fått en kort omvisning i flyet:-)[/QB]

Mega!! På forhånd TAKK!Så kansje vi snakkes.. "[blink]"

 

NOW 966

SAS 583

ATC Einar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tar meg en tur til flyplassen selv også. Må jo ikke gå glipp av dette. Håper du klarer å finne ut ankomst/avgang tidspunkt "[smil]"

 

Skulle jo jaggumæ ha bedt om å få se fra tårnet. Hadde vært knall-utsikt derfra "[blink]"

 

[ 11.09.2002, 17:45: Endret av: Børge Litangen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Børge Litangen:

No problem
"[smil]"
. Har du digitalkamera eller? Kunne du tatt noen bilder av den og postet etter Fredagen, siden jeg skal bort da og ikke har mulighet til å se den.

Nei det har jeg ikke,men jeg skal høre med en kompis om jeg kan få låne hans..

 

NOW 966

SAS 583

ATC Einar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,som sagt Tormod Ihlen skulle undersøke det.Har ikke fått noen tilbakemelding om noen tidspunkter...Kan tenke meg at flyet kommer tidlig på Lørdags-morgen,slik som forrige besøk.Metaren for Bodø i helgen sier at det vil lande på rwy 25,og ta av fra 25 slik jeg kan se det nå,så det er bare å følge med folkens.. "[Rullende

 

NOW 966

SAS 583

ATC Einar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...