Otto A. Haaland Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Mens vi venter på at ICARO skal bli ferdig med oversettelsen som trengtes før åpning av VNLA, prøver vi fortsatt å lage til ymse baser og sykehus i Norge. Siste tilskudd er ENSX, eller Stavanger Universitetssjukehus. Når det gjelder arkitektene som designer sykehus, tror jeg de har en innbyrdes konkurranse om å få inn flest mulig vinkler og flater på ett bygg. Anywho...Et par bilder i de sene nattetimer :-) Ambulansestasjonen Stavanger Legevakt Helipad LN-OOI på Approach LN-OOI på Approach LN-OOI landet på tralla :-) Og det var vel i grunnen det. Nå tror jeg puta kaller, så da får jeg vel være høflig å besøke den. So long! :-) EDIT: Ja Jan Tore, nå skal jeg gå i gang med Førde Sykehus igjen :-P Siter
Lars Hassel Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Steike Otto!!! Det her var jo helt sinnsykt, sceneryene du lager blir bare bedre og bedre! WOW Siter
Christian Zhang Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 vært fint viss en laget St.olav hospital i Trondheim siden det er nytt. Men veldig bra jobba, Første gang jeg ser Stavanger Universitetssykehus på bilder og har ikke sett den på ekte heller Siter
Otto A. Haaland Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Skrevet 18. juli 2010 Den er forsåvidt lastet opp, men vet ikke om vi får gitt allmennheten tilgang før ICARO har oversatt nevnte dokumenter :-) Og St. Olavs har jeg og store planer om å lage, men har ikke noe referansemateriale der. Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 hehe takk for det Dette ser retten og sletten enormt bra ut! Siter
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 syns eg har lest noe om at de fikk GPS innflyginsruter for et år eller 2 siden.. går det ann å legge de inn på noen måte, med nedlastbare approachplates? hadde jo vært kjekt te høstværet kommer nå... Siter
Otto A. Haaland Skrevet 6. august 2010 Forfatter Skrevet 6. august 2010 Det går an å lage approaches ja, men jeg vet ikke hvor punktene de bruker ligger. Om vi skulle få tilgang på noe slikt, vil vi jo selvfølgelig prøve å få laget approaches til de sykehus/baser som har det. Siter
Even Rognlien Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Du er jammen flink! Ser meget pent ut Otto! :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.