Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallais

Fikk bare vere med en liten del på mp turen til bushklubben i kveld, begynte på darrington når de andre hadde pause på Concrete, men eg rakk akkurat avgangen deres derfra, så de ble ingen landing men heller en rask lowpass :)

highspeedflyby.jpg

God sommer!

Mvh Tommy :D

Skrevet
Heisan, hva skjedde med deg ??

Jo, nå skal du høre... Min trofaste Cessna206 ville ikke ned på Israels Farm, prøvde, men det gikk ikke.. Må ha vert lengden :grin: På min andre go around gikk det ikke, et av trea i vestenden bestemte seg for å vere høyere enn hva min stakkarslige cessna skulle klare. :grin: Så det endte i busken :grin:

men er det lov å ha så mørke ruter på et fly da?

Skal vaske den til neste gang :grin:

Btw, prøvde 737'en og lande på Israels Farm? Såg den kom bak meg på veien ned dit.

Skrevet
High speed ja. Du voldtar jo den stakkars maskinen med å leke med Vne!

Hehe, har faktisk vert med på sånn leking i fjor under ekstremsportveko på voss. Fikk vere med i Beech99 D-IEXE. På veien ned fra 15000 fot låg vi omtrent på Vne som var på 210 knop. :D Kan vel nesten kalles ekstremsport :grin:

Pasi, var nok deg, syns den letta noe fort for å vere 737 også :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...