Sverre Andre Nordheim Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Lastet opp Ryanair 737-800 med 121 gærninger og satte kurs fra Manchester til Madeira for en fuktig helg. Sjef bartender for turen var Lørenskog`s store sønn, Per Berge... Ready for push på EGCC...... Kapteinen var hatt sitt å slite med på den 3 timer lange turen. Turbulens ville gjort tingene enda vanskeligere. Tunga beint i munnen nå Nordheim. Berge har roet partyet for noen minutter bak i kabinen. Rwy23 i sikte. Hadde da farsken nok å streve med på approach så her er vi på bakken med kurs for terminalen. Berge banker på døra og vil ut.... Bakkemannskapet sier uh oh.... Bråket høres på lang avstand. Dette skal jeg ta meg godt betalt for. Maken til misbruk har jeg aldri opplevd. Jeg lukker døra og drar tilbake uten Berge og kompani så snart som dem har fått baken ut av maskinen. Dersom jeg har noe å si på dette så kan de hoppe i havet og svømme hjem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 ,,,,,Hikk,,,erh vhi frammhe snharthh,,,hikk Plishh can U tell me the way to the bich,,,,hikk,,, :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hehe, artig framstilling og utrolig flotte bilder. Madeira må vel ha noen av de flotteste approachene i verden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det var full manuell landing for min del også med LD767 og FSPax ga meg "perfect" så da bør en vel værra fornøyd med innsatsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Må ha vært en helt annen tur du snakker om Per siden jeg har dårlig tro om at du husker noe som helst fra denne turen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hysj, tenk på pilot lisensen min nå da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.