Gå til innhold

Skoleflyvning


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Her skulle vi selvsagt vært i "Little Norway", men da det er så mye annen forstyrrende flytrafikk i samme området, valgte jeg en stille og fredelig flyplass på Shetlandsøyene. Formasjonsflyvning er kjempegøy trening av flyferdigheter, og med dagens PCer går dette som smurt, enten man flyr i MP eller bruker FSRecorderX. Siden det er få som har fått opp øynene for P-36 måtte jeg ty til sistnevnte. Dermed tok jeg noen treningsturer sammen med Ernie, Ernst, Kristoffer og Fotohatt :crazy: .

lit1.jpg

 

lit3.jpg

 

lit4.jpg

 

lit5.jpg

 

lit6.jpg

 

lit7.jpg

 

lit8.jpg

 

lit9.jpg

..... det er landingene som er mest utfordrende, og viktig at de fremste flyene lander langt inn på stripa. Ellers ken det være vanskelig hvis det er for mye termikk og urolig vær.

Ingen fototricks, bare pur glede :D .

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Din rumpe passer godt inn

 

..... min hvaffornoe?? Her synes jeg offisershumoren fra NATO-messa går vel langt over i privat trakasering..... :grin: .

 

Tipper det rumla passe bra på rommet ditt

Slikt kan skape uro i familiefreden

 

He he faktisk, modellen har ruvende lydkvalitet, og når vi er fire stykker høres det godt forbi familiens aksept for personlige utskeielser :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Takk skal dere ha, hyggelig at dere henger rundt flybasen i sommervarmen :grin:

 

Da har du ikke sett hvordan han flyr på søndagssamlingene

 

..... he he, da må jeg få trekke fram et lite minne fra en av våre første søndagsturer ( en onsdagskveld ) på Edwards.

 

paa4.jpg

 

Pål var aldri mer enn noen meter unna, så her må vi dele på ansvaret for tvilsom oppførsel i himmelrommet :grin: .

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...