Gå til innhold

SB eller FSInn?


Per

Anbefalte innlegg

Etter mange år med Squawkbok ble jeg nødt til å bytte til FSInn en liten stund.

 

Min opplevelse var rett og slett at programmet var lite brukervennlig, selv for noen som har fløyet på VATSIM i snart 10 år. Dette oppleves vel forskjellig, men etter min mening er Squawkbox en "rett fram - enkel i bruk - gir deg det du trenger" programvare, mens FSInn er noe mer komplisert, dog med noen flere funksjoner som etter min mening ikke er nødvendig for helhetsopplevelsen på VATSIM/IVAO.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar har et point; FSinn er litt rotete. Jeg vil bare skyte inn at etter jeg har vendt meg til FSinn og har fått satt det opp ordentlig går jeg ikke tilbake til SB4. FSinn opplever jeg som lettere å drive for PC og mer stabilt. I tillegg har du endel funksjoner som jeg ikke vil være uten.

 

SB4: Enklere å forstå og mer elegant.

FSinn: Mer stabilt. Lettere å drive. Mer fleksibelt i forhold til AI men også mer kronglete og vanskelig å sette opp.

 

EDIT: FSInn er for "fikleren" som konstant liker å tune å justere på ting (Undertegnede) SB4 er for den som bare vil ha ting til å funke og ellers la det være i fred.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...