Sverre Andre Nordheim Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Simpel bildeserie fra en 10 timers flytur fra Seattle Tacoma International Airport til Tokyo Narita. Service og ombordstigning nesten komplett. Pushback fra gate S9. 338 passasjerer på vei. På tur ut gjennom Seattle4 SID. Holder på 23000 fot for klarsignal opp mot 34000. Utrolig turbulent over sørkysten av Alaska. Måtte vente med serveringen på grunn av været. Nettopp funnet roligere luft på 36000 fot. Turen har gått fra turbulent til komfortabel. På tur inn mot Narita. Localizer captured. 5 mile final. Landings klarering mottatt. Sekunder unna touchdown. Ankomst til Tokyo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Lekker bildeserie og god og flott effekt av bloom Virker som om du hadde en flott tur over stillehavet til tross for litt turbulens over sør-Alaska Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Takk for kommentaren. Turen var fin den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Dett var virkelig flotte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Meget flott bildeserie av et flott fly med en flott paint og et meget flott selskap. Kan det bli flottere? :grin: Come fly Delta Virtual Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Enig med deg der Her er versjonen med musikk: http://www.youtube.com/watch?v=gPwXeX2RgA4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. juni 2010 Premium Medlem Del Skrevet 24. juni 2010 Sterk og klar reportasje, flott virkelighetssnert i bildene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Helt otroliga bilder! Avundsjuk på er som har så bra grafik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Røine Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Flotte bilder, ser ut som du hadde en fin tur! De nye instillingene dine på enbseries fila gjorde seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigurd Hølleland Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hei, jeg har sett de fleste videoene dine på youtube og syns du gjør en vannvittig bra jobb og fortsett med det :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Fine fotos Sverre Andre, jeg mener Screen shots, fra Pacific Northwest og Japan og en flott 747(40 års jubileum for 747). Merkelig at nesten hele flysim-Norge nå bare flyr i Seattle-området, men det er jo min favorittby i USA. Alle bare reiser til L.A., Florida og N.Y. og går glipp av perlen Seattle som er mer ekte USA enn de nevnte steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 27. juni 2010 Premium Medlem Del Skrevet 27. juni 2010 Fantastisk bildeserie :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Takk for kommentaren Arne! Det er faktisk ganske enkelt å svare på "hvorfor Seattle?" når det gjelder meg selv. Jeg har nemlig bodd her siden 1997 etter jeg flyttet fra Norge så jeg det er ikke uvanlig at du ser mye fra nettopp Seattle og Norge fra meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Begynner endelig å bli fornøyd Christian Takk for kommentaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Takk skal du ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.