Kristoffer Vinje Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Sommerens første chartertur er gjennomført nå tidlig på morgenen, og turen gikk fra Oslo til Chania i Novairs Airbus A321-211 SE-RDO. EDIT: Legger til et nærmest uredigert bilde også. Ser jo det nå at det første ble overredigert, menmen, klokka var litt mye. :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Synes det ble "litt mye" av det gode denne gang, savner gjenngivelsen av den klassiske blåfargen til Novair som skaper mye av stemningen i selve bildet. Siter
Stian Beinset Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Er den painten til Wilco sin, hvis så hvor finner jeg den? Leter etter Novair paint til Wilco A321, så jeg kan fly turen jeg skal fly i sommerferien til Hellas. Siter
andreas nærbø Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Fint bilde WIlco sin modell ? Minnett meg om SMS/Overland Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Skrevet 10. juni 2010 Oppdaterte første posten min Ivar, så du får se versjon nr.2. Ja, flyet er Wilco. Painten fikk jeg av Kim Ruben Fjeldstad her på forumet. Send han en PM, så sender han den nok til deg. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 That's more like it! :grin: Dog, særheten gir seg ikke med det første. Nå savner jeg litt "varme" i bildet, sidet dette dreier seg om en chartertur. Hva med å gjøre apron litt "varmere" ved hjelp av litt varme farger? :grin: Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Skrevet 10. juni 2010 Hehe, din kresne jævel. :grin: Apron ser kjempedårlig redigert ut, men det er bare helt elendige teksturer til flyplassen. Skal se om jeg får fiksa litt "varme" på betongen etterpå. Hehe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.