Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 1. juni 2010 Premium Medlem Del Skrevet 1. juni 2010 Da har jeg tatt en tur fra Hamburg, nordvest til Cuxhaven og fulgt kysten av Nederland ned til Rotterdam i nye NL2000v4. Det må jo sies at dette gjorde landskapet vesentlig bedre, sjøl om pakken stakk unne med en del FPS... En av mange diker Amsterdam Amsterdam Rotterdam Rotterdam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 DÆVEN!! :grin: SUPRE BILDER!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Flotte bilder, bare gleder meg til jeg får på plass dette. Syns det var litt merkelig med tap av FPS. I utgangspunktet så har jeg alltid hørt at ved bruk av fotoscenery så vil FPS være samme eller bedre kontra landskap byggd opp av texturerer, ettersom det er langt færre operasjoner å plassere et fotografi kontra å bygge opp samme område med texturer. Kan det være noe med at i NL2000 er det langt mer autogen og andre 3D-objekter enn i default? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. juni 2010 Kan nok være at jeg må ta et dypdykk i manualen for finne anbefalte innstillinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. juni 2010 Premium Medlem Del Skrevet 1. juni 2010 Hain steike, dette ble imponerende landskapsgrafikk !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 I stor høyde er vel dette sceneryet meget bra! Men , low flying er det forferdelig stygt Fine bilder Øystein! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Dette var jammen noe annet enn de bildene som ble lagt ut tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.