Gå til innhold

Air France 447 Memorial Flight!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Jeg mener å ha sett et emne for ikke så lenge siden som tok for seg den feilen i fuelforbruk med Wilco A332 og som fortalte hva du måtte gjøre for å få det riktig, så hvis du søker, tror jeg du vil finne svar på det. :) Mener det var under Addon-delen, men jeg tør ikke si noe sikkert.

 

Edit:

Du har jo selv vært aktiv i denne tråden, Ivar :grin: :

Wilco Airbus A333 med feil fuel flow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder været så kan det sies at vi vil få en variert vind oppover. Noe motvind må påberegnes når vi nærmer oss Afrika.

 

Det er også meldt om CB aktivitet midt mellom Sør-Amerika og Afrika, nærmere bestemt mellom ekvator og N10. CB skyene er meldt å strekke seg over vår rute fra XXX-450 ISOL EMBD. Vær derfor klar over at dette kan skape noe turbulens.

 

Vi får holde ett øye med dette været å se om det utvikler seg til noe vi blir nødt til å styre unna. hold derfor ett øye med vær radaren i dette området når vi kommer så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...