Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 I anledning at det nærmer seg utsjekk og en god vatsim opplevelse som avsluttning på pinsehelgen gjennomfører jeg førstkommende mandag trening på ENOS_CTR. Heller ikke fælt med at det er litt understaffing på ENGM og et bekreftet eurovison event på gang denne kvelden. Forberedt på å svette og jobbe hardt for å blidgjøre mentor over min controllering! Dere er hjertelig velkommen innom Oslo Control område førstkommende mandag! Håper på noe trafikk mot Kjevik, Rygge og Torp også foruten ENGM! Ha en fin mandagkveld på vatsim alle! See you at the scope! In the race for C1! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Skal prøve å ta en tur da. Eurovision Con Songtest er ikke akkurat min favoritt. :sick: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Nei kan ikke akkurat si jeg går glipp av noe på tv selv!! for å si det slik jeg kommer nok til å ha Viking-RBK i bakgrun selvom mitt lag spiller dagen etter fremfor eurovision! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det blir nok Viking-RBK her også. Hamrens avkjedskamp så det må en trønder få med seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Ser den på den litt større skjermen mens jeg sitter på tenker jeg, om jeg får tid da vel og merke!! Kan jo være gla fugla spiller på tirsdag så jeg kan c1-trene og på stadion to dager på rappen! Det blir hett på Gardermoen i morgen, føler du det litt trangt der kan du jo fly fra Kjevik,Torp eller Rygge? God pinseavslutning på Vatsim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Tenkte jeg skulle ta en tur Kjevik-Rygge for å slå to fluer i ett smekk. Satser på at det er vær for NDB rwy 12. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 kommer kanskje inn som nybegynner og gir litt utfordringer rundt 22.30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Det er nå booket 40inbounds til Gardermoen i kveld. Det blir en heit kveld dette her!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 TAP508 boarder i Lisboa as we speak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Mentor er på vei ned e18 og litt forsinket så booking er forskyvet med 30min begge veier. Skal dog hoppe på forhåpentligvis så tildlig som mulig innenfor den forskyvede halvtimen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Du får håpe mentor kommer meget snart, for nå er det trafikk på gang! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Er klar over det, men jeg har jo selvfølgelig ingen anledning til å logge på før jeg har en godkjent mentor tilgjengelig. Men han skal ikke være langt unna etter hva jeg forstår! Ulempe for meg også ved forsinkelse ikke bare for unicom monitorerende piloter! Jeg vil jo heller ha handet over flyene via grensa en å stress-sortere hvem jeg skal ta hånd om i det øyeblikket jeg logger på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.