Arne Sommervold Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Har tengt å kjøpe Innsbruck appr.Fra Dag,men er litt i tvil hva som skjer med Insbruck som jeg har fra før fra german airport? Siter
TOS Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Ehhh? Trur kanskje det manglar noko i innlegget ditt? :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Enten så vil Innsbruck fra GermanAirports bli overlappet av det nye sceneryet hvor kun det nye vises, eller som det ble i mitt tilfelle, at begge to vises. Dette løses ved å deaktivere LOWI filene i GermanAirports pakken. Med andre ord, det skjer ingenting som ikke vil la seg fikse. Forresten, å la teksten gå igjennom ett rettskrivingsprogram før du legger ut innlegg trenger ikke alltid være en dårlig ide. Siter
Arne Sommervold Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Skrevet 22. mai 2010 Takk for svaret Ivar!Ja det med rettskriving ja,du sier noe der. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Se der! Much better! :grin: Jeg er ingen güru på rettskriving selv, men mye enklere å hjelpe noen når man forstår spørsmålet. :grin: Fortsatt god helg! Siter
Svale Andre Leren Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 hei Ivar, skikkelig skrive feil midt i andre setning hehe Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Forstod du hva jeg skrev Svale? Om så, let it be.. Men takk for at du informerte meg. Haha! :grin: Siter
Inge Jenstad Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Og så heter det GURU uten tødler over første u-en, samt 'skrivefeil' i ETT ord og ikke 'skrive feil'. Det er forskjell på en rådyr steik og en rådyrsteik, ikke sant? Siter
Svale Andre Leren Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 hahaha, tror jeg hadde blitt gal hadde jeg holdt på slik over alt inne på forumet her :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.