Håkon Fossen Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Dette flyet sparer 70% drivstoff, og hvis MIT får det som de vil, vil flyene være i drift innen 2035. http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10006882 Selv er jeg ikke noen stor "fan" av slike fly, liker best de gamle og gode! Designet på denne modellen er forkastelig, ifølge meg... Hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Synest den var tøff eg. Men litt uvanleg. Kjem nok til å sjå to gongar og klø meg i augo første gang eg ser den :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hvis de mener at det sparer drivstoff, så er de hjertelig velkommne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ser for meg den ultimate load test,med de tynne vingene der. :grin: Må virkelig ha funnet ett nytt materiale inntil da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 ... Oi... det er det styggeste jeg har sett... :grin: Sammenlignet med dagens fly da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg synes at de er stygge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Syns flyet ser greit nok ut og det er på høy tid med litt nytenkning innen flydesign. Det kjipe er at cockpitten kommer til å bli dritkjip. Blir nok ikke mange brytere å leke her i gården. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ligner på en Shorts 360 i større versjon! :grin: :grin: Kan vi ikke kalle den styggfin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Fossen Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Det kjipe er at cockpitten kommer til å bli dritkjip. Blir nok ikke mange brytere å leke her i gården. Jeg er da mest redd for førerløse fly! Det vil si ingen piloter, men får håpe førerløse fly ikke blir innført...På en lang stund... Selvfølgelig er det kjedelig med en nesten helt "clean" cockpit. Sjarmen ved cockpitene er alle de forskjellige knappene. Hvis bare alle fly hadde hatt en Concorde "look a like" cockpit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Seilfly er fremtiden! Ser klare likhetstrekk ved vingene her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Lykke til sier jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hehe, tenkte akkuratt det samme Geir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.