Raymond Bertheussen Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Noen som har erfaringer med denne: SimWare Simulation Ser jo riktig spennende ut for en romferge-entusiast! Siter
Mads Hjemmen Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har ikke prøvd den, men har prøvd Orbiter Space Simulator og det var kjempe gøy selv om det tar litt tid å lære seg det Siter
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har prøvd den, Space Shuttle Mission, som den heter. Følte kanskje det var litt mye knappetrykking som ikke sa meg så masse på alle mulige paneler, men den skal være veldig realistisk. Jeg vil nok heller prøvd meg på Orbiter som nevnt over ja. Den kan du også fly romfergen i, men hele simulatoren (og ja, det er en simulator, ikke et spill) er bygd opp mer som FS, dvs at du kan legge til addons osv. Det er en bratt læringskurve i Orbiter og det tar vanligvis lang tid bare å komme seg ut i rommet. Her er et par videoer fra Orbiter: Siter
T F Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Hvis man vil ha småtterier til en iPhone, så er F-Sim Shuttle noe av det bedre man finner... Dog er den begrenset til den siste fasen av approach og landing, og man gjør stort sett ikke mer enn å styre roll og pitch. Hilsen T Siter
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Går fort lei av disse iTelefonspillene jeg... Har Apollo 11 til den, men orka ikke mer etter noen få forsøk. Orbiter er forresten gratis! Siter
T F Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Sitter og håper det kommer noe slikt i Mac-utgaver... Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Var moro det F-sim-spillet, Tordbjørn! Siter
T F Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Flere features kommer etterhvert, ifølge utvikleren. Her er en ordentlig landing, for sammenligningen. HUD'en er gjengitt 100% i spillet... [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XxGeo0ec-F4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.