Svale Andre Leren Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 husker at det var et fly som fikk trøbbel med noe teknisk om bord, også spurte de etter blant pax om det var noen som kunne hjelpe, og det var det. Men ikke noe nødlanding, bare noe fixfaxeri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Gutter, jeg kan ikke diskutere vekk troa deres. Jeg sier som Mythbusters, plausible. Det skal sykt lite til for at en slik situasjon går til h*lvete, men joda, klart det er en viss prosents (promilles?) sjanse. Dere får leve i trua, jeg foretrekker å se kritisk (realistisk?) på saken. Herved erklærer jeg meg selv til å være trukket ut fra denne diskusjonen. Dere er nerder alle mann! :grin: (vits som refererer til trådtema, som de fleste sikkert har glemt, red.anm.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg sier som Mythbusters' date=' plausible.[/quote']Hehe, det er jo nettopp dette synet vi har prøvd å prakke på deg siden denne tråden sklei ut... Men det er flott at vi egentlig er litt enige, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Bra Magnus, ser du begynner å gi "litt" etter haha Neida, Ha en god kveld Om du vil diskuterer mer er det bare å komme over fjorden så skal jeg møte deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.