Gå til innhold

Hvilket flyselskap flyr du helst?


Henrik Simonsen

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke noen grunn til å lage tråden men vil høre... Har sikkert vert oppe mange ganger før, men folk kan forandre meninger...Hvis dere ikke liker tråden, så bare la være og svare og la den falle sammen ;)

Svar gjerne kort og greit... Med en liten grunn :) Kanksje jeg finner noen nye selskaper som burde prøves...

 

Her er det SAS.

PGA. Synes de "alltid" leverer når jeg flyr de. Synes heller ikke prisen er så ille (kommer til og få mange i mot meg på det der). Så har jeg ALDRI opplved surt cabincrew (vet dette kan være tilfeldig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyr med det selskap som til enhver tid bringer meg dit jeg ønsker å reise på en effektiv og rimelig måte, uavhengig av hva selskapet heter.

 

+1

 

Jeg har ikke nogle præferencer. For eksempel har jeg kun fløjet med SAS én gang i mit liv, og det er vel 10-15 år siden. Men da min mest benyttede flyrute er indenrigs (Karup-København), og den kun betjenes af Cimber Air, så er det naturligt nok dem jeg oftest flyver med, og har ingen problemer med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange valg her.. :grin:

 

Forskjell på ruteflygning og charterflygning.

 

Skal jeg på chartertur er det Novair som gjelder, pga veldig hyggelig crew og freshe fly.

 

Ruteflygning, er det egentlig det som passer best.. men er det asia tur vil jeg prøve å få Malaysia Airlines med på turen.

 

Ellers andre strekker prøver jeg å velge de jeg ikke har fløyet med før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man reiser på ID så har man ikke så veldig mye valgmuligheter, men Emirates soleklar favoritt på long haul, god service, beinplass og underholdning. På short haul må jeg si WF eller SK, for punktlighet, selv om sistnevnte har veldig variabelt med maskineri og medfølgende variabel beinplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...