Henrik Simonsen Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Kanskje ikke noen grunn til å lage tråden men vil høre... Har sikkert vert oppe mange ganger før, men folk kan forandre meninger...Hvis dere ikke liker tråden, så bare la være og svare og la den falle sammen Svar gjerne kort og greit... Med en liten grunn Kanksje jeg finner noen nye selskaper som burde prøves... Her er det SAS. PGA. Synes de "alltid" leverer når jeg flyr de. Synes heller ikke prisen er så ille (kommer til og få mange i mot meg på det der). Så har jeg ALDRI opplved surt cabincrew (vet dette kan være tilfeldig). Siter
Rene Jensen Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Air Baltic da kæresten bor i Riga hehe Rene Siter
andreas nærbø Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Norwegian : Er snille cabin crwe og billig . Synes servicen er bra Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Jeg flyr med det selskap som til enhver tid bringer meg dit jeg ønsker å reise på en effektiv og rimelig måte, uavhengig av hva selskapet heter. Siter
Christian Zhang Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Sas og wideroe. Skal tenke og kjøre en dash 8 Q400 fra oslo til CPH snart Siter
K J Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Jeg flyr med det selskap som til enhver tid bringer meg dit jeg ønsker å reise på en effektiv og rimelig måte, uavhengig av hva selskapet heter. +1 Jeg har ikke nogle præferencer. For eksempel har jeg kun fløjet med SAS én gang i mit liv, og det er vel 10-15 år siden. Men da min mest benyttede flyrute er indenrigs (Karup-København), og den kun betjenes af Cimber Air, så er det naturligt nok dem jeg oftest flyver med, og har ingen problemer med dem. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Spørs hvor jeg skal. Skal jeg til Trondheim så flyr jeg ikke akkurat KLM.. Siter
Gjest Mats Brendesæter Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Sas, US airways og Lufthansa. Longhaul er stortsett alltid SAS eller Lufthansa. Siter
Emil Topstad Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Mange valg her.. :grin: Forskjell på ruteflygning og charterflygning. Skal jeg på chartertur er det Novair som gjelder, pga veldig hyggelig crew og freshe fly. Ruteflygning, er det egentlig det som passer best.. men er det asia tur vil jeg prøve å få Malaysia Airlines med på turen. Ellers andre strekker prøver jeg å velge de jeg ikke har fløyet med før. Siter
Henrik Simonsen Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Skrevet 10. mai 2010 på charter setter jeg terningkast 6! på Thomas Cook! Utrolig service, og hyggelig crew! Siter
Mathias Næss Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Når man reiser på ID så har man ikke så veldig mye valgmuligheter, men Emirates soleklar favoritt på long haul, god service, beinplass og underholdning. På short haul må jeg si WF eller SK, for punktlighet, selv om sistnevnte har veldig variabelt med maskineri og medfølgende variabel beinplass. Siter
Timmy Brandt Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Flyger med det bolag som ger mig EB poäng (dvs alla bolag i Star Alliance) Siter
Kenneth Rønning Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Sas og wideroe. Skal tenke og kjøre en dash 8 Q400 fra oslo til CPH snart. Interessant at du kjører fly, mens det spørres om hvem du helst flyr med... :grin: . Her i gården går det i Sas <3 . Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 På langtur? Air New Zealand eller Singapore Airlines dersom en av selskapene flyr strekningen jeg skal reise. Innenriks i Norge? For det meste SAS. Fra tid til annen Widerøe. Siter
Tommy Hansen Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Westjet og Delta er bra. Cross The Pond..BA og Virgin. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Blir stort sett de som flyr når jeg skal, eller de som er billigst, må nok først og fremst tenke på sånt når jeg flyr. Men skal jeg velge uavhengig så flyr jeg SAS når jeg kan, av de grunnene at jeg liker setene bedre og har hatt mange gode turer med SAS. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.