Gå til innhold

Fryktelig kvalitet i micen


Kenneth Rønning

Anbefalte innlegg

Hei, har nå vært en tur på Vatsim men så har det seg slik at jeg stadig vekk hører at mic'en er dårlig. Sist jeg hørte det var faktisk nå på turen mellom OSL-TRD, hvem som sa ifra har ikke noe si, for jeg synes bare det er bra at dere sier ifra når lyden min er dårlig. Det ble av Atc beskrevet som "Ekstremt dårlig lydkvalitet". Noen som vet hva dette kan komme av? Og hvordan det eventuelt kan fikses? Kan det være innstillinger noen plass?(Har ikke så mye penger, så kjøprer ikke nytt uten at jeg må. Dessuten trodde jeg micen var bra.) Men på en annen side så gidder jeg heller ikke sitte med dårlig lyd,

so anyone please help?

 

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten på VATSIM i kveld fra deg var dårlig ja, hva det skyldes vet jeg ikke, men det er veldig mye skurr, og muligens bakgrunnstøy.

 

Btw, en mikrofon trenger ikke være dyr, min koster 50kr på Biltema, og har ikke fått noen klager..

 

Har du testet den på Teamspeak/skype eller lignende?

Hvordan er kvaliteten der?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opps.. Det er et Steelseries Siberia headsett med mic som vist under:

steelseries_siberia.jpg

 

Og ja det er også en ting, det fungerer perfekt på Skype så og si, snakker med folk bortimot daglig. Har også snakket en del med Frode Skibrek, han sa iallefall ingenting på kvaliteten da.

 

Herregus folkens, jeg er usedvanlig dårlig til å gi info merker jeg, må bare beklage altså. Bruker squawkbox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...