Tommy Bernes Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Heisann, For noen dager siden, gjorde et noen eksperimenter med kamer, vidvinkel, extra 300 og fsx. tenkte eg skulle ta bilder med lengre lukkertid under en roll og diverse for å få sånn motion effekt. Men istedet fikk eg denne effekten som ga meg et aha øyeblikk. Viste jo så bra hvordan fs tegner bilde for bilde. Si meg hva dere synes? Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Svimle sjuke sjangla savna sjela sjau :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Mykje mjød må metta, meire monna mest! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Ja, for eksempel :grin: Det viste hverfall hvordan MSFS tegner ett og ett bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det viste hverfall hvordan MSFS tegner ett og ett bilde/quote] Det er grafikk kortet og skjermen som tegner bilde, ikke MFS FSX er laget i etter cube prinsippet, dvs når du sitter i flyet ditt så sitter du inne i en kjempe stor firkant og alt du ser representerer vegger, tak og bakke. Til og med skyer, trær osv er etter kube grafikk å gjøre. 1 sky kan bestå av så mange som 15 ulike bokser. f.eks ved samme prinsipp kan man lage et ansikt Så blir neste steg og forme kuben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.