Gå til innhold

Ønsker å kjøpe ch throttle+pedaler


Stian Dahl

Anbefalte innlegg

Det holder ikke med denne og denne ?

 

Har hatt CH før, men eier de to nevnte nå og et Switch Panel fastmontert på yoken, og syns igrunn de sistnevnte er overlegen CH. Vandring på throttle quadranten er enestående i forhold til CH sin, og på pedalene kan du justere hvor mye motstand du vil ha.

 

Ramma til yoken er utbyggingsklar for instrumenter og paneler i fleng, men kan også brukes standalone.

 

Godt mulig Saitek koster noen kroner mer eller mindre enn CH, men det skal godt gjøres å bli misfornøyd, til tross for at det er masseprodusert plastikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vel nevnes att Saitek er noe mer krunglete å konfigurere i forhold til diverse addons Haldor. Hvertfall er det min erfaring. Og alle jeg kjenner som har CH sier de aldri har samme problemer. En annen ting er den press justeringa på pedalene. Mulig det er noe feil med min men jeg har aldri kjent noe merkbart forskjell. Så jeg ble litt skuffa av særlig den "greia".

Men for all del, har jo fått til det meste med Saiteken etterhvert men det var som sagt endel plunder i starten.

Det hører med til storyn min att jeg ikke har satt meg inn i dette med SDK driver og innstilinger så jeg bruker standard. Har en god tid og stor PDF leselyst er det jo bare å sette igang,,,,,,og hjelpe meg over skype etterpå,,,på forhånd takk :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sa du noe Ola Haldor. XPlane veit jeg ikke noe om men kan hende konfigurering er noe bedre der. Tross alt en nyere sim plattform så det er mye mulig.

Ellers vet jeg jo att de som tar seg jobben med å lese seg opp på både FSUIPC og ikke minst disse SDK driverne får mye mer ut av hardwaren sin.

Skulle gjerne hatt mer tid og tålmodighet til den slags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...