Eivin Stensø Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hei folkens! Da har den store kommet og jeg skal prøve meg på utsjekk. Trenger masse trafikk. VFR og IFR. Vel møtt! mvh Eivin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ja har du en ukedag/evnt dato så kan det jo hende du klarer bestå også Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Ja har du en ukedag/evnt dato så kan det jo hende du klarer bestå også :blush: Det gikk litt fort i svingene her. Endret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Det hadde foresten vært supert om noen stilte som app under utsjekken. Håper fortsatt på nok trafikk. VFR som IFR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Får ikke bidratt med noe annet enn: Lykke til mr.Stensø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Får ikke bidratt med noe annet enn: Lykke til mr.Stensø Takk-takk! Satser på at det kommer nok trafikk likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Gratulerer med bestått Twr utsjekk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 :cool: Takker! Det føles herlig! Tusen takk til alle som fløy og Magnus på radaren. Og ikke minst: Takk til mentor Anton. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Gratulerer med bestått utsjekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Som sagt, Gratulerer med bestått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Gratulerer med bestått utsjekk! Well done! Håper på å se deg like mye som TWR som du er aktiv med BRA672 nå da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Takker folkens! Gratulerer med bestått utsjekk! Well done! Håper på å se deg like mye som TWR som du er aktiv med BRA672 nå da Du skal ikke se bort ifra at jeg kommer til å sitte endel som tower nei. Venter kun på rating upgrade. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Gratulerer!Snart er sommer ruten til Icelandair igang til Værnes :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Gratulerer med bestått utsjekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Gratulerer!Snart er sommer ruten til Icelandair igang til Værnes Gratulerer med bestått utsjekk Takk til dere også. @Lars-Petter:Beklager at jeg ikke fikk tid til å prate med deg men jeg var for opptatt ei vending der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.