Gå til innhold

Vel overstått Jarlsberg 2002


Andreas Skotner

Anbefalte innlegg

Et herlig stevne mener jeg. Nå fikk jeg virkelig se hva seilflyguttene prater om. Flotte greier! Er imponert over speakeren også må jeg si..all den informasjonen vi ble servert på en så flott måte. Lærte utrolig mange fine uttrykk som jeg kommer til å bruke flittig her! Og ikke minst masse ny informasjon jeg kan dele med dere andre her. "[Eek!]"

 

Hva med MakDounglan M15 Jagerjet f.eks. En perle! Yamaha Ri, og mange, mange flere definisjoner. "[stort

 

All honnør til seilflydisplayet også! Heftige acro stunt der ja "[smil]" AT DEM TØR!

 

Jajamensann... "[Rullende

 

[ 11-08-2002, 18:50: Endret av: Even Kalleberg ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Even Kalleberg:

Et herlig stevne mener jeg. Nå fikk jeg virkelig se hva seilflyguttene prater om. Flotte greier! Er imponert over speakeren også må jeg si..all den informasjonen vi ble servert på en så flott måte. Lærte utrolig mange fine uttrykk som jeg kommer til å bruke flittig her! Og ikke minst masse ny informasjon jeg kan dele med dere andre her.
"[Eek!]"

 

Hva med MakDounglan M15 Jagerjet f.eks. En perle! Yamaha Ri, og mange, mange flere definisjoner.
"[stort

 

All honnør til seilflydisplayet også! Heftige acro stunt der ja
"[smil]"
AT DEM TØR!

 

Jajamensann...
"[Rullende

Speakeren skal ha all ære for det han gjorde, at en person tørr og drite seg ut så mye foran en så stor folkemengde er tøft.

Men det beste var det at "Det er altså helt vanlig seilflyELEVER" som flyr dette flyet av typen ASK-21, se så stille og flott det er" "[smil]"

 

Men der så dere altså, går virkelig ann å gjøre mye morsomt med seilfly.

Faktisk så var LN-GAM den eneste akroppvisningen i hele programmet, var utrolig mye kjedelig.

Bucker Jungman og birddog er vel det nærmeste man kom akro med motor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med mange som ikke gadd å dra dit fordi det hele virket dårlig planlagt og "slengt i sammen i siste øyeblikk", og de jeg har snakket med som var der kunne bekrefte akkurat det...

 

Dårlige greier dette.. "[Rullende

 

Er vel bedre å la være å arrangere noe, enn å slenge sammen noe som er betydlig dårligere enn fjorårets arrangement...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MancDounglas M15 modellflyet var tøft!! "[stort

 

John Martins og seilflyet hans (med motor inne i flykroppen, så han kan redde seg ut av en vanskelig situasjon) gjorde et imponerende acro display, vi fikk demonstrert; takeoff, høyresving, venstresving, motor ut av flykropp, motor inn i flykropp og landing. BRA John!! Captain Kenguruuuuuuuuuuu!!! "[stikk

 

Morro å få med seg motorsykkel oppvisningen; oppvarming av dekk!! Det ble foretatt en såkalt burnout, med bakdekket stående stille på asfalten...men det begynte å ryke alikevel altså!!! "[Forvirret]" Et høydepunkt!! "[Cool]"

 

[ 12-08-2002, 14:37: Endret av: Rune Jansen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Rune Valestrand

Men det beste var det at "Det er altså helt vanlig seilflyELEVER" som flyr dette flyet av typen ASK-21, se så stille og flott det er"

Ja du la merke til speaker du også "[smil]" Alle som var der må ha lagt merke til han på en eller annen måte regner jeg med.

 

"Velkommen til alle som har tatt turen hit" Og 15 minutter passerer "Det har strømmet mange nye tilskuere til, velkommen skal dere være" Situasjonsrapport fra Jarlsberg "[stort

 

Mye feil og mye unødvendig tomprat kan man trygt si!

 

Eller hva med denne: "Det høres ut som et jetfly også, bare se" Litt problemer med å koordinere syn og hørsel?

 

Han var en utømmelig informasjonskilde den mannen..må oppleves!

 

[ 13-08-2002, 01:22: Endret av: Even Kalleberg ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...