Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Som sagt, det får du nok ikke gjort i Acrobat reader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 jeg mener og fordeble tingene på arket flyet er i 20 ark trur jeg i 100% men jeg vil ha 166% zoom så det blir kanskje 50 ark da? skjøner du nå? PS. har er noen gode saker under bygging nå bygger jeg cessna også f18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 er det noen andre program da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Prøv dette: http://www.filebuzz.com/fileinfo/52072/Ace_Poster.html Tegningen må sikkert konverteres til bildeformat først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 hei da begyner jeg på vingen på cessnan begyner med profil vinge også skal jeg bygge MD80 i depron like this kommer vel med flere bilder senere om dene modelen og vingen så får dere andre byggeinstrukser for cessnan og MD80 vis dere vil men kan være lit vanskelig med MD80 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 PDF er noe herk å scalere opp og ned i bestemt scala. Trikset her er å bruke Autodesk Design Review. Den åpner PDFene direkte og så har du vesentlig mer kontroll på hvordan ting printes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.