Gå til innhold

Ut på lang flyreise imorgen.


Anbefalte innlegg

Ja imorgen bærer det tilbake på arbeid for min del, som sikkert for mange andre også vil jeg tro.

Men jeg skal bort til Mobile, Alabama for å joine båten jeg jobber på. Så imorgen reiser jeg fra Flesland via Amsterdam til Hartsfield Atlanta. Kun 1 time og 15 minutters layover i Atlanta :crazy: Håper immigration er på min side imorgen:=)

Skal prøve å få tatt noen bilder av turen og legge de ut her til dere!

 

Tommy Nilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte det første gang av en pilot i luftambulansen.

Di brukte enten Dispril eller medikamenter som hadde samme egenskaper på levring av blodet.

 

Etter det har jeg alltid svidd inpå ei lita pille før avreise når man skal ut på langtur i trange seter med lange bein som man knapt har plass til å flytte på.

 

Som di sier så minskes risikoen til en evt blodpropp drastisk men en Disp innabords.

Og en stk er det ikke mange kronene for uansett.

Godt investerte penger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløy bort her til gulfen selv for en liten uke siden.

Bergen - Amsterdam - Detroit - New Orleans.

Fløy med Delta fra Amsterdam, makan til sure flyvertinner har jeg ikke opplevd før. Og 36 år gammel DC9 fra Detroit, det var litt artig siden jeg ikke har flydd det før.

 

Men, blir KLM hjem igjen, hvis det lar seg gjøre.

 

Hvilken båt du skal på?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celtic ja, flott båt det. Installerte Gps'er og sånn på den når den var ny. Jobber i Fugro Survey i Bergen, så vi driver med andre ting enn seismikk. Så går ikke 5 av 5 på, men har en litt annen turnus. Når vi er her borte blir det vel ca 4 på 8 av sånn ca. Men er ikke fast på en bestemt båt/rigg. Så varierer litt når man er på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...