Tommy Sivertsen Nilsen Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Ja imorgen bærer det tilbake på arbeid for min del, som sikkert for mange andre også vil jeg tro. Men jeg skal bort til Mobile, Alabama for å joine båten jeg jobber på. Så imorgen reiser jeg fra Flesland via Amsterdam til Hartsfield Atlanta. Kun 1 time og 15 minutters layover i Atlanta :crazy: Håper immigration er på min side imorgen:=) Skal prøve å få tatt noen bilder av turen og legge de ut her til dere! Tommy Nilsen Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 God tur Tommy. Husk å ta en Dispril før avreise. Godt gammelt triks fra div piloter som gjerne blir sittende i samme stilling over lang tid. Hindrer blodpropp i årene og evt hjertet. Uhuu.. Kos deg-. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 God tur! Kanskje du får med deg tidligere slagskip USS Alabama før du stiger ombord i båten du jobber på? Siter
Emil Topstad Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 God tur! Blir det delta A330 fra AMS? Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Ikke dumt tips det Øyvind. gjør det selv når jeg reiser til Klas eller rundt der Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Hørte det første gang av en pilot i luftambulansen. Di brukte enten Dispril eller medikamenter som hadde samme egenskaper på levring av blodet. Etter det har jeg alltid svidd inpå ei lita pille før avreise når man skal ut på langtur i trange seter med lange bein som man knapt har plass til å flytte på. Som di sier så minskes risikoen til en evt blodpropp drastisk men en Disp innabords. Og en stk er det ikke mange kronene for uansett. Godt investerte penger det. Siter
Even Ericsson Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Fløy bort her til gulfen selv for en liten uke siden. Bergen - Amsterdam - Detroit - New Orleans. Fløy med Delta fra Amsterdam, makan til sure flyvertinner har jeg ikke opplevd før. Og 36 år gammel DC9 fra Detroit, det var litt artig siden jeg ikke har flydd det før. Men, blir KLM hjem igjen, hvis det lar seg gjøre. Hvilken båt du skal på? Siter
Tommy Sivertsen Nilsen Skrevet 11. april 2010 Forfatter Skrevet 11. april 2010 Tusen takk for det folkens:=) Ja det blir A330 med Delta imorgen fra AMS, er jo en grei fugl å fly med det. Takk for tipset Øyvind, dette skal taes til etteretning. Hadde håpet på litt bedre tid i Atlanta for å kunne spotte litt men men.. Er Hartsfield huben til Delta forresten? Tommy Siter
Tommy Sivertsen Nilsen Skrevet 11. april 2010 Forfatter Skrevet 11. april 2010 Forundrer meg ikke at flyvertinnene er sure dessverre. Ett viktig spørsmål,er ølet gratis?? :grin: Pleier å fly med KLM selv og er egentlig storfornøyd med servicen hos dem. Skal ombord i Geo Explorer, ett seismikk skip fra Bergen. Siter
Even Ericsson Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Gratis øl ja, men det er det jo alltid vel på intercontinental? Geo Explorer du, skytebåt for CGGV den nå vel? Gikk for Fugro Geoteam før den. Jobber i Fugro ser du. Er på en konstruksjonsbåt nå, utenfor New Orleans. Siter
Tommy Sivertsen Nilsen Skrevet 11. april 2010 Forfatter Skrevet 11. april 2010 Gode greier det med gratis øl:=) Får tiden til å gå litt raskere ombord. Sier du det? Fugro altså, jobbet for Fugro Geoteam mellom 2006-2009, var med å ta ut Geo Celtic fra yarden i Bergen. Fugro er en flott arbeidsgiver. 5 på 5 av dere og eller? Siter
Even Ericsson Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Celtic ja, flott båt det. Installerte Gps'er og sånn på den når den var ny. Jobber i Fugro Survey i Bergen, så vi driver med andre ting enn seismikk. Så går ikke 5 av 5 på, men har en litt annen turnus. Når vi er her borte blir det vel ca 4 på 8 av sånn ca. Men er ikke fast på en bestemt båt/rigg. Så varierer litt når man er på jobb Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.