Thomas Hjelset Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Heisann! Har vært ute å flydd litt Airbus til forandring i dag! Wizzair sin rute fra Bergen til Gdansk ble flydd for første gang i simmen med deres A320! W6 342 er i lufta og er akkurat kommet over skydekket som ligger over Stord-området! 1 time og 35 minutter senere er vi på finale til Gdansk! Nydelig freeware scenery for Gdansk! Veldig stilige og kurvete innflygingslys! Flott inflyvning til Gdansk! Og etter 1 time og 41 minutter er vi på bakken igjen! Stuer vinker oss inn til stand 10 Velkommen til Gdansk! Da takker jeg så mye for oppmerksomheten! Jeg anbefaler alle å ta en tur til Gdansk! Flott freeware scenery! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Stilige bilder. Wizz er et selskap jeg anbefaler 100%, ypperlig service, øst-europeiske gudinner som flyvertinner, dyktige piloter(hadde en svensk på retur fra RIX) og ikke minst billig så det synger. Må nok til anskaffelse av buss og wizz-livery selv når jeg skal opp i lufta igjen. takk for titten! Siter
Emil Topstad Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Dette må nerme seg de flotteste screenshotsene jeg har sett på en stund! Veldig flott og stemningsfult, fikk veldig lyst å starte opp maskinen for 3 gang i dag, men det får vente til i morgen nå Har Wizzair rute fra Bergen i virkeligheten også? Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Wizz flyr Bergen og Torp i Norge ja,mulig de også har Kjevik?? husker ikke helt der men garantert Torp og Flesland. Siter
Thomas Hjelset Skrevet 6. april 2010 Forfatter Skrevet 6. april 2010 Takk for kommentarer! Wizzair fly til Bergen og Sandefjord i Norge! Fra Bergen flyr de til Gdansk (Startet opp Des 09) og Katowice (Startet opp i slutten av Mars). De skal visst ha planer om å konkurrere på ruten Bergen - Krakow mot Norwegian! Jeg jobber til daglig i Norport Handling på Flesland og var med å snu om første Wizzair-en som kom i desember! Flott selskap som du sier, Anders! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Flotte bilder.Det var du som fløy på Vatsim ja? Jeg flyr returen nå med ICE213. :grin: Siter
Thomas Hjelset Skrevet 6. april 2010 Forfatter Skrevet 6. april 2010 Stemmer det! Møtte ICE212 over sørlandet Jeg synes det var for fint i Gdansk til å reise vekk med en gang, så ble litt jeg! God flyvning tilbake til Kefalvik, Lars-Petter! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Takk gjerne knips noen bider av ice maskinene i vår sommer høst da....hvis du jobber med handlingen. Siter
Geir G Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Da jobber vi visst i samme selskap Hjelset. Begynte akkurat på innsjekk på Flesland... Som selskap har jeg et intrykk av at Wizzair har ganske urimelige krav og betingelser til sine reisende. Dog skal det sies at det er fint med trafikk. Er det ikke 12EUR pr. kg over 15kg på kolliene? Selv om du kjøper to kolli er det forsatt maks 15kg (7.5kg i hver bag). Siter
Thomas Hjelset Skrevet 6. april 2010 Forfatter Skrevet 6. april 2010 Det skal bli, Lars-Petter! Gleder meg til de starter med Bergensruten igjen! Skal knipse noen bilder for deg! Du vet vel kanskje eksakt dato for første flyvning til Flesland? Det gjør vi da, Geir Jobber på tarmac jeg! Veldig kjekt! Har du vært der mange dager eller? Har begynt mange på trafikk og ramp i det siste grunnet de 7 nye rutene til Norwegian! Wizzair skal visst komme med nye regler for bagasje nå. Man får med seg hele 32kg gratis! Kjøper du to kolli får du 64 kg! Så forventer blytunge kolli i tiden fremover Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Stemmer det ,Thomas. Jeg ser hvilke maskiner som kommer etc etc. Dere i Bergen er heldige som får 757 fra Icelandair hverdag de månedene mener jeg det var. Mandag og torsdager BIKF-ENBR-ENVA-BIKF Rutene BIKF-ENBR-ENZV-BIKF,er jeg ikke sikker på hvilke dager de flyr på. Siter
Andrè Amundsen Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Fine bilder! På bildet nr. 4 ser jeg lillekarlsenvognen og orionsbelte som vi kaller det Wizzair er et flott selskap. Flyr en del fra Torp, ENTO. Siter
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Hei Flotte bilder, dette freeware scenery er det til FS9 og hvor finer man det??? Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Ah, flotte screenshots her, Thomas! Siter
Thomas Hjelset Skrevet 7. april 2010 Forfatter Skrevet 7. april 2010 Takk alle sammen Freeware sceneryet er for FS9 ja! Gdansk Freeware Scenery finnes her! Filen du trenger heter: [FS2004] Gdansk Lech Walesa Airport (EPGD) Siter
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Takker, den skal lastes ned i kveld, så når jeg er ferdig med at ligge alt inn igjen, så skal der flys der til fra OSL Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.