Gå til innhold

Gardermoen Payware..


Fredrik Hoel

Anbefalte innlegg

vel...jeg vil ikke kjøpe den...Dette fordi jeg jobber på GM og vet akkurat hvordan den ser ut. Tårnet er mye bedre laget i Norway airports enn denne utgaven, det samme gjelder nattlyset på F BAK, F FORAN (midten av terminalen.). Dette viser helt blått lys, noe som er helt feil. Dette er ikke noen form for å rakke ned på versjonen, får dere har sikkert gjort en meget god jobb...og det å ta med skiltene på veiene til og fra flyplassen er ikke så dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Georg Korycki:

Er det noen som kan legge ut screenshots fra den, slik at vi kan sammenligne de 2 ?

Bl.a. av lyset som Vegar snakket om.

Det ligger bilder på FSimmarket !

 

Tja, jeg jobber ikke akkurat på Gardermoen, men jeg kan peke ut noen feil for det. Jeg har sett bedre kontrolltårn en det forsøket som er gjort her.

Også var det natt-texturene da. De burde vært litt grønnere i fargen, synes nå jeg.

Vi i Norge er litt spesielle. Norske flyplasser har et meget spesielt kjennetegn som du til og med oppdager før du lander, og det er de gulmalte rullebanene. Dette er visst ikke med i denne versjonen av Oslo Lufthavn Gardermoen.

 

Men jeg synes de har gjort et veldig godt forsøk på å gjenskape Gardermoen i FS, med togbane og veitilknytning. Dessuten er texturene av en veldig god kvalitet, synes jeg.

Men en ting jeg gjerne skulle visst før jeg eventuelt kjøper den er om gatene er dynamiske og legger seg inntil flykroppen når jeg parkerer, og om det er towing- og catering-biler som kjører bort til flyene og skyver dem ut eller forer flyet med gourmet, slik som i Bremen 2000/2002.

Akkurat det sto det ingenting om.

 

Hvis problemet med flyplassen er tårnet, hørte jeg om noen som ivret etter å lage en ny modell av tårnet i Gmax, eller tok jeg feil?

 

Jeg venter og ser an til det eventuelt kommer noen flere anmeldelser av den fra simmere uavhengige av FSimmarket.

 

Helt til slutt, vil jeg gi Georg og alle andre sammenligningsgrunnlag mellom FSDF Gardermoen og Real-life Gardermoen:

 

FS Dreamfactory - Oslo Lufthavn Gardermoen

 

Real-life - Oslo Lufthavn Gardermoen

 

[ 01-08-2002, 02:02: Endret av: Christer Elde ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Etter det disse screensene viser vil jeg ikke legge en enesste krone i denne add-on'en. Mye feil og tårnet er forferdelig! HEhe, ser ut som det har et stort opphovnet hode. "[stort

 

Ellers er det som sagt tidligere ikke gule rwy merkinginer, ikke riktig taxebane merking/belysning.

 

Ellers virker hele sceneryet som en hastverkssak. Mye slurv, se bare på texturen på veiene inn mot terminalen.

 

Ellers var det fint med flytoget osv, men ikke akkurat den beste kvaliteten her heller.

 

Må si at NA teamets gardermoen er mye bedre, tross i en del bugs der også. Men tårnet er da NYDELIG! Ingen vits i å lage det på nytt. "[blink]"

 

Da fikk jeg riset og roset litt jeg også.

 

Ellers kan jeg jo si at Kjeller AB er på god vei fra meg. Kan love pene textures og mye detaljer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...