Emil Topstad Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Var det ikke Queen Elisabeth som gikk på der? :crazy: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 This is very well done' date=' but obviously fake!- The CC at the top of the stairs would have bowed to her. - Where's all the other security? - This wouldn't have happened so close to the road at Luton, surely it would have happened at a remote stand. - The camera work is just TOO shaky - obviously shaking the camera to make it look amateurish, yet the quality is fantastic. (Perfect focus, everyone perfectly centred in frame once the shaking stops and perfect quality upload.) Great April Fool joke! [/quote'] :grin: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Er det bare meg, eller har hu dama i grå dress rimelig bra rompe? Siter
Einar Kristiansen Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 hehe noen har tydeligvis løpetid her på forumet :grin: :grin: Siter
Tommy Hansen Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Er det bare meg, eller har hu dama i grå dress rimelig bra rompe? Nje.. tror bare det var buksa som var litt for trang. Altså en illusjon. Våren har nok kommet meget tidlig for deg. :grin: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 I like big butts' date=' and I can not lie[/Quote']Og går dere på Youtube og søker opp Anima libera og velger første valg som er postet av TheRealMayo1, så ser dere hvordan en rompe skal være. Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Haha Bra den derre, hva bli det neste. kongen flyr med Norwegian :grin: Paul-Andre: hu derre hadde lurt meg rundt lillefinger :grin: Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Jaja, mens det er frittfram for å filme den engelske dronningen, så får ikke vi engang lov å ta bilde av Obama på flere hundre meters avstand... :crazy: :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.