oddhspjoetvold Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Stunning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Nyydelig! :cool: Hvilken modell er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Hei! Modellen er gratis og er laget av ingen ringere enn Tim Conrad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det var jo noe vanvittig tekstur feil på de bar første bildene ser jeg. Ellers strålende bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fantastiske bilder og paint! Har sett noena v dine andre skyraider painter også på soh, og de ser alle sammen veldig bra ut. Tim conrad sin model er helt fantastisk og en Skyraider til FSX har vært sårt savnet. Det eneste jeg kan komme på er at hans loadout med napalm på venstre og høyre drop tank pylon var svært skjelden sammen med de andre våpnene. Som en "Sandy" CSAR lodout ville droptank på ene siden og minigun pod på andre ha vært mye mer realistisk last. Jeg driver å jobber med et par painter jeg også, har tatt tid å lage mine egne master textures. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.