aleksander rødland Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Ikke sånn ment. Bra med opplysninger. Ingen har vondt av å lære litt. Skal vi bare slå en strek over det? Ingen dårlig stemning? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Nei gjøss.....her er det aldri dårlig stemmning.....og er du i oslo, kan du sikkert gi meg en PM så skal jeg vise deg hva jeg mener...hei så lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Geir, jeg går virkelig utifra at ingen her inne synes at å sitte å skjele seg til en 3D-effekt er det samme som kvalitetsopplegg. Jeg betviler heller ikke at du har tilgang til mye mer enn de fleste av oss her For meg er hele poenget med cross-eye å få det til, ikke å få en stor 3D-opplevelse. Da oppsøker jeg en skikkelig kino eller noe i den duren (Skikkelig 3D-TV er det jo nesten ingen som har enda) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Nå har jeg kasta skjermen ut av verandaen, kledd meg naken, gitt bort alt jeg har og står i haven og danser en vær dans til neste multiplayer event...end off discussion :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 men dette var nå litt tøfft læll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.