Kristian B.bood Skrevet 22. juli 2002 Skrevet 22. juli 2002 Hei... Bare lurer på om det finnes no VA for Premiair. Hilsen Kristian Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. juli 2002 Skrevet 22. juli 2002 Det gjør det vet du=) Tenker du lider samme skjebne som meg, du var på ferietur til syden, så ble du pluttselig betatt av skjønnheten A332 fra Premiair og det fine været der nede? Men nå er det nok skraving fra min side.. Premiair VA finner du her. Men jeg tror denne har litt problemer, men det finnes også et VA som heter "Virtual Airtours". Det er den samme logoen, og det ser ut som de har den samme fleeten. Denne finner du her. Siter
Kristian B.bood Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Skrevet 22. juli 2002 Hei. Stemmer det ja, var en tur til Tenerife for ikke så lenge siden. Har sett etter denna sida lenge jeg, har prøvd linkene her på sida også men de funka ikke. Takk for hjelpa... Hilsen Kristian Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 22. juli 2002 Skrevet 22. juli 2002 Men finnes det noe VA Britannia Airways? Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 22. juli 2002 Skrevet 22. juli 2002 quote: Opprinnelig postet av Vegar Mikalsen: Men finnes det noe VA Britannia Airways? Klart det. Men hjemmesiden er det heller lite på for øyeblikket. Britannia Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Dessverre, det finnes ikke noen Britannia Airways VA. Dette var et VA for 1-2 år tilbake, men måtte legges ned etter økonomiske problemer. Jeg har også sett etter det VA'et skjønner du, men det er nok ingen som har orket å starte det opp igjen. Siter
Kristian B.bood Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Skrevet 29. juli 2002 Dere kan jo starte Britannia VA da, hvis dere orker og vil... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 1. august 2002 Skrevet 1. august 2002 Jeg har vært inne på tanken, men jeg har ikke fritid nok til å drive et VA nå, har nok med Værnes Flight Sim Kubb. Det er jo litt av viten at det skal være realistisk, og det blir ikke realistisk når CO'en ikke har tid til selskapet.. Men dere andre kan jo kanskje tenke over tanken. Og hvis det skulle være behov for noen med ledere, så kan jeg kanskje vurdere det.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.