Jan Arild Gjemble Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er kanskje som å banne i kjærka.... men det måtte bare testes hvordan PNW så ut fra stor høyde og her er resultatet. Første bildet fra start innflygning til Portland Intl og fra 35000 fot. Her passerer Mt. Hood. Parkert og passert av en vederstyggelig røyk fra en 707. Fra kullgruva En charter/sightseeingtur til PNWs "Verdens Tak" Lekkert sted, regner med boligprisene er høye her. Så har vi raffineriet som raffinerer oljen fra Alaska via Alaskan Pipeline til Valdez og derfra med båt og ned. Hmm.... hemmelig.. men hvor er disse to bildene tatt mon tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 7. mars 2010 Members Del Skrevet 7. mars 2010 Dette er helt rått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Etter det jeg kan se så er bildene av de hemmelige luftfartøyene tatt i Bakvendtland. I alle fall i følge B-52ene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Første gang jeg har set en DC-8'er forklædt som B707'er. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. mars 2010 Premium Medlem Del Skrevet 8. mars 2010 Yezz, PNW funker som bare det, enten man er høyt eller lavt. Det dukker opp overraskende detaljer over alt, og noen er hemmelige :grin: . Jeg regner med du ble arrestert på den militærbasen, da du prøvde deg for å få gratis drinker i offisersmessa........ :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.