Gå til innhold

Discus fra Darrington.


Anbefalte innlegg

I kveld dro jeg frem Discus Glider X fra Aerosoft, og hadde en meget fin tur fra Darrington til JC`s airstrip. FTX PNW

 

CumulusX fikk meg fint opp og frem langs fjellsidene.

 

Kommet meg bort fjellsiden og begynt klatringen, jeg slapp winchen på ca 1050 fot.

2010-3-5_23-36-8-927_small.jpg

 

Langs denne fjellsiden var det så godt løft at jeg tok en runde ekstra for å skaffe meg høyde. 2010-3-5_23-46-12-15_small.jpg

 

Darrington ligger innerst i denne dalen. Her krysser jeg dalen for å komme over på en ny fjellrygg. 2010-3-5_23-50-33-178_small.jpg

 

Deilig å slippe motordur innimellom.

 

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

WOAW flott reportasje! Dette er flyvning jeg liker, Pål :D . Kan tenke meg det er herlige termik-forhold innover dalsøkkene!! Da DiscusX ble gitt ut, fløy jeg ikke noe annet i FSX i lange tider. Dessverre er dette en av modellene jeg IKKE fikk med meg over fra gammel-PCen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to!

 

Flott presentasjon Gunnar.

Jeg har Stark`s Twin Oaks inne også, meget sjarmerende. Men jeg er vel litt forundret over at de priser Twin Oaks til samme pris som Darrington. Darrington er veldig mye større og tar for seg mye mer av omkringliggende områder.

 

Men begge anbefales. Hadde vært morsomt med en samling på Twin Oaks på MP en kveld.

 

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

 

Hvilket scenery er du bruker?

 

Dette er deler av nyeste slippet til FTX som heter FTX PNW (Pacific North West). De har til dette store sceneryet sluppet to flyplasser, nemlig Darrington som jeg fløy denne turen fra og Stark`s Twin Oaks som Gunnar viser så fine bilder i fra.

 

Om du flyr FSX og liker naturtro omgivelser kan dette virkelig anbefales.

 

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...