Gå til innhold

Flyvrak på Kreta


Michael Thingnes

Anbefalte innlegg

Da jeg var på ferie på Kreta for noen uker siden, tok jeg båt ut til en liten øy utenfor Chania. En av attraksjkonene på turen var å dykke ned til et tysk flyvrak fra WWII som ligger på 4-5m dyp. Det var ikke mye igjen av det, mest vaiere og stålrør. Det var ikke engang mulig å si hva som var foran og bak på det. Guiden ombord kunne ikke si mer om flyet enn at det var tysk.

 

Er det noen som vet hva slags fly det var og hvordan det havnet der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Torstein Sønstabø:

Kult. Gleder meg til å dykke til høsten når eg kjøper meg dykkerutstyr.

Heldig-gris. "[smil]"

Sitter aa sikler paa dykker-utstyr hele dagen naa for tiden, men det skranter paa penger. Mulig det bedrer seg om en maaned eller to, saa vi for se.

 

Ellers er det interessant aa se hvor mange flygere det er som ogsaa dykker. Som en av mine koleger uttrykte det;

Ser ut som om vi liker aa bevege oss i alle 3 dimensjonene. "[smil]"

 

Mvh,

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....kanskje Dag vil lage et eget forum til oss som er interesert i BÅDE FS og dykking? "[stikk"[stort Lennart: Ta deg ein tur til Bømlo og bli med på dykketur "[smil]" Me har fått nytt klubbhus til 1,8 Millionar kroner nå, og der er dt gode overnattingsmuligheter "[smil]" Hadde vert artig å fått med seg andre enn desse trøtte Bømlingane som er her ut å dykke "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...