Gå til innhold

YME er godt etablert med frakt av gods og personer


Anbefalte innlegg

YME er nå godt etablert med frakt av gods og personer. Med Base i Bergen og spredt over store deler av Europa og stadig med utvidelser i et ekspanderende marked er vi stadig på jakt etter nye piloter.

 

Flyparken strekker seg fra J41 til 757, så her burde det være jobb for alle.

 

Våre 757 har nå blitt nymalt med selskapets paint.

Her er en liten presentasjon.

 

Først har vi Skade i blå drakt.

201031_202155629.jpg

 

201031_202626591.jpg

 

201031_202615962.jpg

 

201031_202236236.jpg

 

Så har vi Njord

Njord før en liten omlakkering av halen

YME.jpg

 

Så har vi Njord i all sin prakt i endelig paintform.

201031_83447511.jpg

 

201031_83756135.jpg

 

201031_84155830.jpg

 

201031_8422475.jpg

 

201031_84256783.jpg

 

 

Velkommen ombord i YME, både som pilot og reisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Ernie

 

Dette er hva jeg gjør når jeg ikke tilbringer tiden i bushen i Pacific North West eller i Alaska. Noe må man jo tjene til livets opphold i denne virtuelle verden.. hehe :)

 

Mer om Yme og hva det er kan du lese om her også:

 

http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=533550#Post533550

 

Og det er piloter Yme trenger nå først ja Ernie :)

 

Og en liten hemlighet kan jeg lekke også, det startes med bushvirksomhet i Yme også, på freelance-basis :) Vet en Beaver er på vei for tiden.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

en liten hemlighet kan jeg lekke også, det startes med bushvirksomhet i Yme også, på freelance-basis Vet en Beaver er på vei for tiden....

 

HÅHÅÅ, hvis den blir malt i samme farger som flyene ovenfor, vurderer jeg sterkt å søke freelanceoppdrag :grin: . Er det Aerosoft sin Beaver som er utgangspunktet? Jeg vet jeg har den stående langt inne i hangaren et sted.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne som er under lakkering i verkstedet nå, vi satser på å ha den ferdig i løpet av 1 dag eller 2, og ja, dette er Aerosofts Beaver. Disse vil bli plassert ut på div. plasser i Alaksa og Canada, alt etter hvor Jan Arild vil ha dem:

 

YME_beaver_01.jpg

 

Det vil bli laget fedig paint i samme stil til Seneca også, dette er V.1:

 

Ymer_Blue.jpg

 

Den mangler chrom på halen og noe småarbeid ennå.

 

Skal poste bilder av diverse andre fly i løpet av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før vår nydelige 757 ble sendt til Allicante på chartertur var den en kjapp tur innom ENVA, her er den parked at gate og vises frem i all sin prakt:

 

2010-3-3_10-15-4-264.jpg

 

Pga. meget stor etterspørsel har vi akutt behov for flere piloter.

 

Spesiellt har vi behov for de som kan betjene:

 

*Jetstream 4100 for ruter på sørlandet og midtnorge. Shetland og Færøyene er også under planlegging.

 

*ERJ145 med base i Bergen, ruter vil bli satt opp straks vi har piloter på dette flyet.

 

*Bushpiloter til Canada/Alaska. DHC2 Beaver er flyene som skal i drift der. Twin-Otter er også planlagt.

 

*Vi trenger flere som kan ta rutene våre med 737-300 og 500, 757 pax og Cargo + MD11.

 

Send gjerne en PM hvis dere ønsker en jobb, spørsmål angående bushflyging i Canada/Alaska kan dere gjerne ta opp direkte med Jan Arild Gjemble

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...