Stian Svensen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Da har jeg konvertert til FSX .. Fortsatt på tweaker stadiet... Så hold ut hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Snadder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det var bestemt ikke dårligt! Super kvalitet! Jeg ser med spænding frem til mange flere FSX-screenshots fra din side Primera Air-maskinen, er det Ariane? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Flotte bilder, men må si jeg liker frakt versjonen bedre enn pax versjonen når det kommer til 747-8. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Dette var flotte bilder Den 747-8 er jo kjempe flott fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ingen tvil om at Stian er tilbake... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Konvertering in progress også her i gården.. blir bileter frå fresh innstall i løpet av veka før eg reiser til Kiel håpar eg Flotte bileter du legge ut her Stian Skal sjå om ikkje mine blir like bra då?? Gjenstår og sjå.. Men som du seier, er fortsatt på tweaker stadiet i FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Gjett om jeg skal til Thailand med den fuglen ilpt av neste uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.