Ivar Skaugstad Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Mens de andre er travelt opptatt oppe i Nord med OL forberedelsene, holder jeg firmalogoen synlig i Daytona Beach, Florida. Det årlige "Daytona 500" NASCAR stevnet begynner å rulle igang, og markedet et stort for executive transport fra nær og fjern. Per nå har vi stasjonert en Piper Seneca II og en DC-6 i Daytona for å ta de oppdrag som måtte dukke opp. Denne Piper Seneca II maskinen ble nylig kjøpt inn, og er ennå å betrakte som "nylakert". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Lekker nylakkert sak Flott paint! Flott med bilder fra varmere strøk i disse vinter tider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Slett ikkje gale Ferdast litt rundt nedi der sjølve no for tida. Kuskar rundt i ein PA31 Slett ikkje enkelt å lande på SABA om natta i "major thunderstorm" :grin: Utruleg flott arbeid du gjer med paintane Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Dere har ikke vurdert en L-188? Har logget en god del timer på den selv nå! fantastisk fly! Pene bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Torstein, vi har ledige stillinger på St. Maartens. Harald; Har faktisk vært inne på tanken. Per nå har vi en DC-6 som gjør jobben, men i framtiden så skal man ikke se bort i fra at "Electra" kan gjøre en like så god jobb, dog noe større driftskostnader på denne maskinen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Likar meg best som freelance flygar eg Ivar :grin: Tek det eg kan få, og kan ta meg fri nett når det passar meg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ivar/Harald: Jeg kan spikke reservedeler til L-188 om dere bruker den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Hehe, vi vil føre deg opp på kontaktlisten for vedlikehold om vi skulle gå for en Electra. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Da kan du oppføre meg som pilot når dere går for den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Vi kommer til å flytte denne maskinen til Europa etter hvert for å ha den i sessong tjeneste der. Om du er lysten på å en påskeferie utenom det vanlige, da er dette tiden å søke Frontier på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Flott stykke malerarbeid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.