Gå til innhold

S7 Siberian Airlines Sochi - Krasnodar


Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste utforsket avsim.ru en del og har funnet mange godbiter der som ikke dukker opp på de vanlige sidene. Så har blitt litt flyging i Russland, og her er noen bilder.

 

Sochi er etter det jeg har skjønt en av de store turiststedene for russere.

Scrshot001.jpg

 

De som har brukt lock on serien kjenner kanskje igjen denne rullebane konfigurasjonen.

Scrshot018.jpg

 

Scrshot027.jpg

 

Krasnodar har et litt spesiell rullebane oppsett også. Hovedrullebanen i bruk ligger et lite stykke unna selve terminal området.

Scrshot045.jpg

 

S7 flyr til Moskva fra Krasnodar, og her passerer vi den maskinen.

Scrshot060.jpg

 

Ferdig parkert, utsikt til terminalen og en av Air Kuban som har base i Krasnodar sine Yak42.

Scrshot062.jpg

 

Er det noen som vet om et godt scenery for noen av Moskva flyplassene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sceneryet var jo himmelsk, flott samling med bilder.

 

Fikk litt lyst til å ta en rundtur i Russland på VATSIM nå. De har jo faktisk også forstått at det er metrisk system som skal/burde brukes. Sånns sett er de et steg forran (resten) av Europa. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, og om Sochi er AES kompatibel aner jeg ikke, readme var vel på russisk, og dessuten har jeg aldri hatt noe med AES å gjøre. :whistle:

 

Geir, du er bare fordervet av seilflygingen din du. ;) Uansett, er ikke russland på vei over til fot og knop? Kina derimot holder vel stand med meter og kilometer i timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...