Gå til innhold

Den store gebyr krigen


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

Nå er vell kansje jeg ikke den første som burde si noe her, men sas har litt dill dall i denne kampanjen, men får oss som flyr mye er det delivery on time, and flexible....og greit med en kaffe kopp ,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at Norwegian har generelt billigere billetter, men om man bestiller i god tid og kan være litt fleksibel på avreise dato så kan man faktisk finne billigere billetter hos Sas som igjen er uten alle gebyrer.

 

Forrige fredag reiste jeg BLL - OSL - BDO med Sas hvor BLL-OSL var en codeshare med Cimber. Fløy en CRJ 200. Små trangt i bredden, men faktisk veldig god bein plass.

 

Prisen kom på 1050 hvor Norwegian lå godt 200 kr over og alle gebyrene hadde kommet i tillegg.

 

Flyet tok av fra OSL retning Bodø. 20 min før landing informerte kapteinen om at Bodø Lufthavn var steng og vi ville sirkle over en liten stund for å se ann forholdene.

Sirklet i 30 min ca hvor vi deretter satte kursen mot Evenses hvor vi landet og fuelet opp igjen.

Ble stående der en times tid og kapteinen kom inn i kabinen og informerte om at vi skulle prøve igjen siden forholdene var tilstrekkelige akkurat der og da, men det kunne forværre seg på turen. Og at de allerde viste om at det var en mulighet for at flyplassen kom til å bli stengt på vei fra OSL.

 

Vi tok av fra Evenes og landet i Bodø på første forsøk. En ganske interessant flytur.

 

Hadde det vært Norwegian så ville de vel kansellert flyet mens det holdt på Gardermoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...