Anders Merch Grønmyr Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Very good Sindre! Edit: Da er approach ledig for de som måtte ønske den! Kan fortelle at sålangt i forsøket de her dagene har trafikken vært jevn og god til og fra Oslo! =) Rettelse nå er det TWR som er ledig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Vi savner et tårn online, anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Trenger en til og ta over ENOS etterhvert, helt så fort som mulig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja da har jeg logget ca 1t 30 min idag..hehe ikke veldig mye, men hvert eneste minutt teller Det viktigste er at noen bemanner posisjonene så mye som mulig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vi trenger også APP fra 2155! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Første døgn logget: ca2timer Twr, ca7timer APP Andre døgn logget: ca7timer APP Tredje døgn to come Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Resultatene for Tirsdag 2 Februar: [color:#000099]ENGM_TWR[/color] 13 timer 4 minutt [color:#000099]ENGM_APP[/color] 13 timer 51 minutt [color:#000099]ENOS_CTR[/color] 14 timer 56 minutt Totalt etter dag 2: [color:#000099]ENGM_TWR[/color] 24 timer 21 minutt [color:#000099]ENGM_APP[/color] 33 timer 2 minutt [color:#000099]ENOS_CTR[/color] 32 timer 56 minutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 I dette øyeblikk kan Oslo skilte med: ENGM_GND: Anders Merch Grønmyr ENGM_TWR: Christian Sager ENGM_APP: Anders Moen ENOS_CTR: Lars Petter Hassel Og for dere som lurte, klokka er 0300lokalt natt til Onsdag! Overload??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Med ATC iallefall, når det gjelder fly, så har vi en innbound, og han har 9 timer igjen til han skal kontakte meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Da logger jeg av, totalt 6t10min! God natt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Da har TWR og APP vært online jevnt i hele natt kun nede ved controllerchange! Så ja er nok ønskelig med avløsning om noen melder seg. Selv på TWR er jeg nødt til å stenge 0800 For en stille natt! Takk til den ene og annen piloten som har kommet en tur på en stille nattevakt i tårnet! Frode Skibrek på vei opp nå fra Tegel sånt kan man like Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Veldig bra folkens. Kommer på rett etter skole ( :crazy:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jammen det er bra Geir! App og TWR still counting every minute counts! ENOS_CTR er ønsket online! TWR sier heller ikke nei til en pause! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Twr er ledig nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Da kan jeg med glede fortelle at jeg har fiksa iallfall 14 timer på APP i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Sinnsykt bra Anders! Alle tre possisjonene har jo syykt med timer idag, kjempe innsats folkens!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Herregud Moen. Bekymringsmelding er sendt og folk i hvite frakker er på vei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Dagens økt på ENGM_APP var ferdig, 18 timer og 1 minutt. Prøver på en 24 timer om et par dager kanskje, får se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Syyykt Anders! Har ikke hatt mulighet til å fly noe i dag, men skal fly litt i morgen Dog hadde det vært kjekt om noen kan ta ENOR også slik at man slipper over til Unicom når man forlater Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Syyyykt! Har du ikke jobb/skole osv? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 PKJ: Har jo vært flere ganger under denne uka som ENSV/ENOR har vært på ved siden av ENOS så du skal ikke se bort ifra at det vil skje igjen! Da er TWR,APP,ENOS oppe og går! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Oslo Control er ledig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Yess! Da logger jeg av etter 2 timer og 15 min på tower Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Tatt meg friheten til å booke de siste 180min av Approach tellingen søndag kveld iogmed jeg ikke får deltatt noe særlig i helga pga jobb! Men 2230-0100 skal jeg få til Creed til Moen i dag! Men dæven du hørtes sliten ut hehe... Sov godt =) BTW: ENOS_CTR er veldig ledig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Resultatene for Onsdag 3 Februar: [color:#000099]ENGM_TWR[/color] 17 timer 15 minutt [color:#000099]ENGM_APP[/color] 23 timer 38 minutt [color:#000099]ENOS_CTR[/color] 14 timer 34 minutt Totalt etter dag 3: [color:#000099]ENGM_TWR[/color] 42 timer 36 minutt [color:#000099]ENGM_APP[/color] 56 timer 40 minutt [color:#000099]ENOS_CTR[/color] 47 timer 30 minutt Legg merke til APP som så og si har vært 24h online Strålende innsats folkens! Eneste er at veldig få S2 studenter har vært online, kun 2 stk. S3 og C1 gutta som har holdt tower i live stort sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 ENOS er på til ca. 0800. Kan noen finne ut hvorfor Hassel sine fire timer som Oslo i natt, ikke ble logget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Trenger ny APP om 15 min. Middagstid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Sindre; nope, slutta på skolen og slutta i jobben jeg hadde for et par uker siden så ikke noe bedre å finne på Men 23 timer og 58 min på ENGM_APP ja, det er ikke værst! De to siste minuttene var vel antakelig pga controller change... Tror vi skal ha en rimelig god sjanse på iron mic hvis vi fortsetter sånn her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg sitter på ENGM_APP nå! satt litt kortere enn forventet i formiddag da det dukket opp noe så sorry for de som evnt rakk å se min cancelled booking! Men sitt da her nå. Kan gi fra meg posisjonen om jeg vet noen tar over for utsjekk på ENVA hadde jo heller ikke vært dumt å besøke 23t 58min er rett å slett bare sykt bra hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Noen må gjerne ta TWR og APP så jeg kan hive meg opp til ENVA hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.