Gå til innhold

Ny assistant event coordinator!


Sindre Holberg

Anbefalte innlegg

Som dere kanskje husker så trakk vår assistent event koordinator seg for ikke så lenge siden, og jeg åpnet derfor for søknader på denne stillingen. Jeg har nå bestemt hvem som skal joine vaccsca-staffet.

 

Derfor, bli med meg i mine gratulasjoner til Andreas Stangenes som vår nye aEC!

 

Andreas er en person som jobber hardt, og har en stor lidenskap for events og det å hjelpe newbees inn på vatsim. Han har også arrangert noen events selv. Jeg ser frem til å jobbe med ham!

 

Sindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: Gratulerer med ny vaccsca jobb Andreas, liten tvil om at du er en engasjert sjel som har mye å bidra med! Det er deg vel unnt ;)

 

Men arrangert noen events? Hva jeg har registrert er et forsøk på minievnts her om dagen som jo var relativt dårlig gjennomført(med tanke på atc-dekning osv) er det flere events som er blitt arrangert av denne nye mannen? Skal ha for ideen og initativet det er bra :) Men oppslutningen og gjennomføringen og kanskje også tidsperspektivet med en dag varsel var ikke fullt så bra kanskje...

 

Og igjen, søknadsfrist på 3 dager for å joine vaccsca staff syns jeg personlig er latterlig lite. Men jeg har kommet med upopulære meninger her tidligere jeg så blir sikkert noe neg ut av å mene 3 dager er for dårlig også! Det bør taes til etteretning til en annen gang det skal joines flere i staffet! jo lavere tidsramme på søknadsprossen jo færre søkere og kanskje dere går glipp av enda mer kvalifiserte folk!

 

Men uansett gratulerer til Andreas. Tror han vil klare jobben bra og han viser som newbie på ATC et veldig flott engasjement!

 

 

Er det smøring med Kakao på gang forresten? Passende egenskap for en assistent vil jeg tro :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da Anders kan jeg fortelle deg så mye som at han er en assistant. Han gjør slavejobber for Sindre, Så hvorvidt hans mini event er vellykede eller ikke er ikke veldig relevant spør du meg.

 

3 dager søknadsfrt for en board staff stilling, men ikke for en assistant.

Sindre er egentlig avhengig av en assistent, ihvertfall når jeg bare stikker av uten å egentlig gjøre ferdig jobben jeg har lovt og gjøre. Skjekk ut vaccsca sine forumet så ser du at ESSA RT nærmer seg, og TRO meg, det trengs assistenter. At Sindre trengte en innen 3 til 5 dager er forståelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg reagerte på ordbruken NOEN events da jeg bare hadde registrert ett. og som jeg sa det var ikke noe velykket. men det er jo ikke Andreas sin feil! man så jo engasjementet og viljen :) den teller jo opp!

 

Men assitent eller sjef! 3 dager er latterlig lite! samma hva...

 

Enkelt og greit :) Men nå er ihvertfall assistenten på plass og det er bra!

 

Ønsker Andreas og Sindre lykke til i samarbeidet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler vel at det er å ta veldig godt i at jeg har arrangert "noen events". Men jeg har hatt noen annonser på vroute, og det er helt riktig at Norway Racetracks kom dårlig ut. Det var dårlig planlagt rett og slett.

 

Men jeg slengte inn en søknad, og ser nå anledning til å bli kjent med den gjengen som utgjør VACCSCA, og som jeg som entusiast er avhengig av for å gjennomføre vellykkede events.

 

Så takk for tilliten, og jeg ser frem til mange spennende events i tiden som kommer! :)

 

 

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå altså, nå ryker VACCSCA. Oh Well.

 

 

Håper dere får til noe. Aleks, det faktum at Sindre har skakkkjørt ESSA RT så kraftig er hans egen feil da de har satt ALT for kort tid på det. Dersom de hadde tenkt litt mer realistisk så hadde de kommet langt. Vi startet Advertisement av Gardermoen RT 2008 3-4uker før eventet. Da var ALT klart.

 

 

Her er det 10 dager igjen og INGEN ting er klart. Er det virkelig rart at det går som det går?

 

 

Vi går nå inn i en tid hvor meget mange av medlemmene i VACCSCA og Staff er meget unge, uerfaren og masete.

 

 

Sindre det jeg mener med masete er at du skriver en post, og dagen etterpå maser du om at du ikke har fått noen svar.

 

 

That beeing said, lykke til håper dere lærer og får ting til.

 

For de som måtte lure, dette er min helt oppriktige personlige mening og har INGEN ting med å gjøre at jeg er kastet ut av VACCSCA. Jeg har INGEN ting å tjene på det, jeg bare ønsker å få ut min mening om temaet.

 

 

Det faktum at kun Andreas søkte viser hvor dårlig søknadsfrist det var. Jeg kan nesten garantere at det er noen der ute som er bedre kvalifisert en han. I tilleg så har Andreas knapt nok rukket å blitt ATC. Han hadde utsjekk for en uke siden. Han har totalt 37 timer som ATC siden da.

 

 

Det jeg vil frem til er at det er tydelig at diverse personer er for lite erfaren til å være i den posisjonen de er i.

 

 

Det Aleksander Lund skriver her taler bare for det. Han forlot stillingen sin uten å si et pip og uten gjøre ferdig det han skulle gjøre. Sånt gjør man bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PK: Vi fikk flere søknader på stillingen, og jeg lurer sterkt på hvordan du kan være så bastant på hvor mange vi fikk.

 

Nei, jeg har ikke skakkkjørt ESSA RT! Vi fikk ikke noe ut av LFV før 2 dager siden, og ATC har ikke tegnet seg når vi åpnet for booking. Det kan jeg ikke gjøre noe med!

 

Når det gjelder Alexander: Han har gjort en kjempejobb! All ære til han siden har orket å jobbet med det. Du derimot, har vel aldri hatt en staff position? Ikke sant?

 

Helt greit for meg at Alex trakk seg.

Som noen nevnte her, så har jeg ikke trengt søknader i hele tatt. Da Alex ble innsatt så ble han bare spurt uten søknader.

Jeg tenkte å gi sjansen til public og satte en kort frist for vi har mye å gjøre videre.

 

På barneskolen lærte vi noe lurt, som du kanskje kan tenkte på:

Ikke snakk om ting du ikke kan....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Andreas!

 

VACCSCA trenger engasjerte og flinke folk som deg. Det spiller ingen rolle hvor mange timer eller hvor høy rating du har, når du viser det engasjementet du sitter inne med

 

Lykke til!

 

PK: Værsåsnill, stikk å kos med ditt nye vacc.. ikke stå her å kritiser det du ble kastet ut fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...